« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسئولیت ها ماندنی نیستند و یک روز برای یک مسئول تودیع انجام می گیرد و یک روز معارفه ، از مسئولین خواست تا مسئولیت ها را به عنوان یک فرصت خدمت برای مردم بدانند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ اردشیر یاری در مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید آموزش و پرورش لنده  اظهار کرد:همه ما آمدنی داریم و رفتنی حتی دنیا با این عظمتش تمام خواهد شد.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر محمدی نسب ، حضور دکتر علی جاویدان را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش لنده تبریک گفت و تصریح کرد: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه  بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست.

یاری  با اشاره به اینکه مسئولیت ها ماندنی نیستند و یک روز برای یک مسئول تودیع انجام می گیرد و یک روز معارفه ، از مسئولین خواست  تا مسئولیت ها را به عنوان یک فرصت خدمت  برای مردم بدانند.

ایشان در ادامه در پاسخ به بعضی از اظهارات رئیس سابق اموزش و پرورش  لنده (متن سخنان رئیس سابق آموزش و پرورش)  با بیان اینکه در دو مورد از نقل و انتقالات معلمان بنابه شرایط و رشته قبولی آنها درخواستهایی مطرح شد گفت هیچ سند مالی پاس نشده ای در آموزش و پرورش لنده نداریم و همچنین کسی را برای رای دادن به نامزد خاصی اجبار نکردیم و به شدت با افراط و تفریط در آموزش و پرورش مخالف هستیم.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان سیاست بازی در مجموعه آموزش و پرورش را سم مهلک دانسته و افزود باید حقوق فردی معلمان رعایت و حرمت آموزش و پرورش و کارکنان خدوم آن رعایت گردد.

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
درود؛ماهمه مردم ایل طیبی خاصه مردم شهرستان لنده ،توابع و حتی مخالفین سیاسی دکتر محمدی نسب اذعان میکنند که ایشان (جناب دکتر محمدی نسب) دراخلاص،صداقت،پاکی و...زبانزد عام وخاص هست وبه نتیجه رسیدیم که متاسفانه مدیران ارشد آموزش وپرورش به جهت تمکین نکردن ایشان درانتخابات مجلس گذشته هرروز به هربهانه ای به دنبال فشار بر ایشان بودند که نهایتا بابی تدبیری دردولتی که شعارش تدبیر بوددرآستانه دوانتخابات مهم اقدام به تغییر درآموزش وپرورش نمود.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
سخنا دکتر محمدی نسب واقعیت داره ویاری دروغ میگه .ومعلومه که ایشون .....هست.شک نداریم وانشاءاله با رای ندادن به روحانی خشم اصلاح طلبان لنده مشخص خواهد شد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
0
برای مردم شریف لنده اثبات شده که جایگاه دکتر محمدی نسب بالاتر از ریس آموزش پرورش میباشه.ایشون در صداقت وپاکی. وشجاعت درگفتاروسطح علمی بی نظیره. وبا این جابجایی درلنده هیچ چیزعوض ن میشه بخصوص سیستم اموزش وریاست.دلیلش اهرم فشار مضائف وافراط در رفتارمسولین بالارده هستش. فقط میتونم بگم خدا به دادمان برسه.وهمه راه عاقبت بخیر کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
اقای محمدی نسب تمام شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
ضمن تبریک به آقای جاویدان از ایشان می خواهم فریب کوتله های سیاسی را نخورند و در مسیر انقلاب و ارزشها و شایسته سالاری قدم بردارند که اگر غیر از این باشد تفاوتی بین او و مدیر قبلی هم به لحاظ مدت زمان مدیریتی و هم به لحاظ مقبولیت اجتماعی نخواهد بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: