« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
از محل اعتبارات بانک صادرات
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مدیر امور شعب بانک صادرات استان در راستای تعاملات فی مابین و بررسی وضعیت اشتغال مددجویان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با محوریت اشتغال و اجرای طرح های اشتغال زایی یکی از اولویت های کاری این نهاد است.



وی با بیان اینکه با همراهی مسئولان و مدیران بانک ها، اقدامات موثری در حوزه های مختلف کاری به ویژه بحث اشتغال زایی مددجویان به وجود می آید، تصریح کرد: امید است بانک‌های عامل استان جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از محل منابع بانکی به مددجویان این نهاد همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

محبی با بیان اینکه سهمیه ابلاغی به بانک صادرات استان از محل تبصره 26 قانون بودجه و سفر ریاست جمهوری در سال گذشته،  28 میلیارد و 500 میلیون ریال بود، گفت: 201 پرونده مددجویی برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک صادرات ارسال شد و در این خصوص9 میلیارد و 70 میلیون ریال تسهیلات برای 70 پرونده از ابتدای سال گذشته تاکنون پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان پرونده های پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال بانک صادرات را 131 پرونده با اعتبار 19 میلیارد و 430 میلیون ریال دانست و گفت: امید است با همکاری بیشتر بانک صادرات استان تسهیلات باقی مانده به مددجویان پشت نوبتی پرداخت شود.

سپهدار روانان مدیر امور شعب بانک صادرات استان در این دیدار با بیان اینکه نقش و جایگاه کمیته امداد در خدمت به محرومان قابل توجه است، گفت: پیگیری اعتبارات این نهاد در دستور کار قرار گرفته و ارائه تسهیلات به اقشار نیازمند در اولویت پرداخت های بانک صادرات است.

وی با بیان اینکه بانک صادرات آمادگی همکاری با کمیته امداد در زمینه کمک به نیازمندان تحت حمایت را دارد، درخصوص پرداخت تسهیلات پرونده های باقی مانده مددجویان قول همکاری داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: