« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
امام جمعه لنده
امام جمعه لنده گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی همراه با شعارهای منطبق با واقعیت جامعه و پرهیز از دو قطبی کردن آن برای کاندیداهای ریاست جمهوری امری ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر لنده با اشاره به بعث رسوم مکرم اسلام حضرت محمد(ص) اظهار داشت: پیام‌ها و ابعاد بعثت پیامبر گرامی اسلام را باید در سطوح مختلف مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: بعثت پیامبر در ابعاد فردی و اجتماعی آن برای تزکیه و تربیت انسان و جلوگیری از انحراف آن در مسیر حرکت به سمت تعالی بوده که کاملترین انسان با به دست گرفتن زمام حکومت و امور دینی، این وظیفه سنگین را بر عهده دارد.

امام جمعه لنده تصریح کرد: پیامبر نقطه وحدت امت اسلامی بوده که اگر مسلمانان از گرداگرد آن متفرق نمی‌شدند امروز دشمنان جرأت نمی‌کرد در برابر  آنها قد علم کند.

محمودی‌اصل به توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار برای اختلاف‌افکنی میان مسلمانان اشاره و یادآور شد: عامل اصلی رشد و ترقی در کشورهای اسلامی ، دین مبین اسلام بوده که با توجه به مرکزیت این دین در نظام جمهوری اسلامی دشمنان تلاش‌های بسیاری برای ضربه‌زدن به پایه‌های آن در این کشور عزیز دارند.

وی خاطر نشان کرد: امت اسلامی باید بیدارتر و هوشیارتر از گذشته عمل کند و اجازه دخالت و اختلاف‌افکنی به دشمنان را ندهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده ادامه داد: یکی از راه‌های کمک و یاری به پیامبر، نوع انتخاب بوده که در نظام جمهوری اسلامی نمونه بارز آن انتخابات و انتخاب مسؤولان به دست مردم می‌باشد.

محمودی‌اصل گفت: ملت ایران در انتخابات آینده نزدیک باید وفاداری به اسلام و پیامبر را با انتخابی اصلح در 29 اردیبهشت به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده و کاندید اصلاح افزود: کاندید اصلح کسی است که درد مردم را بشناسد، عامل به وعده‌های خود باشد، جسور، غرب‌ستیز و از همه مهمتر توانایی مقابله با فساد و ایستادگی در برابر دشمنان را داشته باشد.

امام جمعه لنده خاطر نشان کرد: انقلاب ما برای تداوم حیات خود نیازمند مسؤولان انقلابی و عملکردی انقلابی بوده که ملت ایران با هوشیاری و بیداری هرچه‌تمامتر در این زمینه تلاش خواهند کرد.

محمودی‌اصل با اشاره به شعارهای کاندیداهای ریاست‌جمهوری گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی همراه با شعارهای منطبق با واقعیت جامعه و پرهیز از دو قطبی کردن آن برای کاندیداهای ریاست جمهوری امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه برخی به مردم می‌گویند بین جنگ و ارتباط با غرب باید یکی را پذیرد افزود: برای به دست آوردن رأی و نظر مردم نباید از دوقطبی کردن استفاده کرد باید هوشیاری و آگاهی مردم را بالا ببریم و واقعیت‌ها را به آنها بگوییم.

محمودی‌اصل با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و دغدغه‌های ملت ایران اذعان داشت: ملت ایران در عرصه امنیتی هیچ نگرانی ندارد چراکه روحیه ایثار و شهادت‌طلبی، ایمان و معنویت و ... در این کشور نهادینه شده و فرزندان برومند آنها در خارج و داخل مرزهای جغرافیایی از حریم و امنیت کشورشان دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی و شهادت مرزبانان ایرانی تصریح کرد: آنچه سایه تهدید و جنگ را کشور ما دور ساخته حضور شجاعانه فرزندان برومند ایران زمین در عرصه دفاعی و امنیتی کشور بوده که این نیز باید تقویت شود.

امام جمعه لنده یادآور شد: نگرانی ملت ایران در حوزه مسائل اقتصادی و فرهنگی بوده که باید با برنامه‌ریزی صحیح به دنبال رفع این مشکلات باشیم.

محمودی‌اصل به اعیاد شعبانیه اشاره و خاطر نشان کرد: مساجد و فضای شهر باید فضایی معنوی و شاد و نشان از عشق و علاقه به اهل‌بیت(ع) باشد .

وی به میلاد امام حسین(ع) اشاره و گفت: سپاه و پاسداران در عرصه دفاع از انقلاب و آرمان‌های اصیل اسلامی خدمات ارزشمندی داشته و در هر شرایطی به عنوان سرباز ولایت آماده جانفشانی است.

امام جمعه لنده به تلاش دشمنان برای تخریب جایگاه سپاه در جامعه افزود: حضور مؤثر سپاه در عرصه سازندگی و بالندگی کشور بر کسی پوشیده نیست و دشمنان بدانند که ملت ایران قدر این نیرو و سرباز ولایت را خواهد دانست و خدشه‌ای به جایگاه و اقتدار آن وارد نخواهد شد./فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: