« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده در اجتماع نمازگذاران سوق گفت: امروز یکی از مشکلات مردم اقتصاد است، شاید عده ای بگویند تورم کنترل شده سوال بنده این است مگر پولی دست مردم هست تا خرید بکنند؟؟! کنترل تورم به قیمت چه چیزی؟؟!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سید مجتبی بنی هاشمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر سوق با حساس دانستن وضعیت کشور در زمان انتخابات بیان کرد: نکته اول در بحث انتخابات حضور همگانی مردم می باشد؛ جنبش دانشجویی دراستان از آحاد مردم دعوا میکند که در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته باشند چراکه حضور در انتخابات هم تکلیف است هم حق.

وی افزود: تکلیف است چون بقای نظام و مملکت وابسته به حضور مردم است و حق است از این باب که  کشور متعلق به ماست و انتخاب ما مستقیم بر اوضاع اقتصادی و معیشتمان اثر دارد.

بنی هاشمی با ابراز تاسف از وضع معیشتی مردم بیان کرد: آیا اگر مسئولین اجرایی به جای نگاه به بیرون از مرزها برای حل مشکلات به ظرفیت های درونی تکیه میکردند وضعیت این طور میبود!
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده تصریح کرد: مردم از نگاه های حزبی و جناحی که امروزه برکشور حاکم شده است ملول اند.

این فعال دانشجویی بیان کرد: امروز یکی از مشکلات مردم اقتصاد است، شاید عده ای بگویند تورم کنترل شده سوال بنده این است مگر پولی دست مردم هست تا خرید بکنند؟؟! کنترل تورم به قیمت چه چیزی؟؟!
 
وی با اشاره به اینکه مگر امام و رهبری نفرموند تنها آنهای تا اخر با ما هستند که درد فقر و محرومیت را چشیده باشند، افزود: سوال ما این است آن مسئولی  که در کاخ ۲۰۰۰هزار متری می  نشیند؛ مسئولی که داراییی های ثبت شده ان صدها میلیارد تومن است ایا درد قشر فقیر را درک میکنند؟!
 
بنی هاشمی بیان کرد اختلاف مستکبرین  با جمهوری اسلامی، ریشه ای و بنیادین است، پر واضح است که آن ها به هیچ راهکاری به جز عقب نشینی ایران اسلامی از تمام مواضع و آرمان های مقدس خود، راضی نمی شوند الا اینکه از تسلیم و عقب نشینی ایران نا امید شوند و احساس عجز کنند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده تصریح کرد: اگر تحریم ها تاثیر زیادی داشت که در بحث دفاعی که شدید ترین تحریم ها در این بخش بود این همه پیشرفت نمیکردیم و خود کفا نمی شودیم.
 
بنی هاشمی با ابراز تاسف از اینکه عده ای از مسئولین و تصمیم گیران کشور به جای اعتماد به وعده الهی و توجه به ظرفیتهای بیشمار درونی کشور و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در جوانان، گفت: چشم خود را به بیگانگان و دشمنان قسم خورده ملت ایران دوخته و با خنده آنها به وجد آمده و با اخم آن ها بر خود می لرزند.

وی تاکید کرد: ما فردی را برای رئیس جمهور میخواهیم که داری روحیه انقلابی و جهادگرانه باشد نه روحیه سازش گرانانه، بلکه با توکل به خدا و برخورداری از پشتیبانی ملت روی پای خود بایستد و چنان برخورد قاطع و مقتدرانه ای با استکبار بکند که هیچ گونه ای چشم طمع به ایران و اسلام نکند.

این فعال دانشجویی افزود: بدون شک در انتخابات آتی مردم باید کسی را انتخاب بکنند که ایمان قلبی به تمام ارزش های دینی این انقلاب داشته باشند، مسیر انقلاب ما فقط و فقط یک چیز است، دولت انقلابی برامده از مردم با مسولینی که خود درد مردم چشیده باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: