« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
آوای رودکوف : "اسرائیل در خاورمیانه یک مزاحم به حساب می آید، که چند منطقه از کشورهای عربی را اشغال کرده و دست به جنایات غیر انسانی می زند."

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از العالم، به دنبال انتقاد "آویگدور لیبرمن" وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی، پیونگ یانگ رژیم صهیونیستی را به مجازات بیرحمانه تهدید کرد.

 

"روسیا الیوم" روز یکشنبه به نقل از وزارت امور خارجه کره شمالی گزارش داد: "وزیر اطلاعات اسرائیل با حرف های خود به ساحت رهبر بزرگ ما اهانت کرده است"


در این بیانیه، با اشاره به دستیابی رژیم صهیونیستی به سلاح هسته ای با حمایت مستقیم آمریکا، آمده است:"صحبت از اظهارات غیر مسئولانه و اتهاماتی است که با ارزش های حکومت ما تناقض دارد."


در بیانیه تصریح شده است: "اسرائیل در خاورمیانه یک مزاحم به حساب می آید، که چند منطقه از کشورهای عربی را اشغال کرده و دست به جنایات غیر انسانی می زند. دیدگاه کره شمالی مبتنی بر عدالت و صلح است لذا معتقدیم که مبارزه فلسطینی ها مبارزات بر حقی برای آزادسازی کشور و تأسیس حکومت مخصوص خودشان است".

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: