« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
دبیر هیات مدیره استقلال و مسئول نقل و انتقالات این باشگاه می‌گوید تا وضعیت جذب بازیکنان به این تیم قطعی نشود، صحبت روشنی نخواهد کرد.
به گزارش آوای رودکوف، جلسه هیات مدیره استقلال در ساختمان این باشگاه برگزار شد و پس از آن پندار توفیقی دبیر هیات مدیره استقلال به خبرنگاران گفت: بحث‌های ما در این جلسه بیشتر مسائل مالی و تولید منابع برای فصل بود تا تیمی قدرتمند برای فصل بعد در آسیا ببندیم.

 وی در پاسخ به سوالی درباره کاوه رضایی و امید ابراهیمی گفت: این دو بازیکن، بازیکنان استقلال هستند و طبق نامه آقای منصوریان ما تلاش می‌کنیم تا قرارداد همه بازیکنان را تمدید کنیم. طبعا مذاکرات ادامه دارد و ما تلاش خود را خواهیم کرد.

 دبیر هیات مدیره استقلال درباره تغییرات هیات مدیره این باشگاه گفت: در این زمینه وزیر محترم ورزش و جوانان تصمیم‌گیری می‌کند.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال ورودی هم خواهد داشت، گفت: همان طور که گفتم تلاش‌مان روی تمدید قراردادهاست. چهار بازیکن از جمع ما جدا شدند و ما جای خالی داریم. چشمی و جپارف هم به جمع ما بازمی‌گردند. درباره جپارف هم باید بگویم که قرارداد ما با سپاهان محکم است و مشکلی در این زمینه نیست.

وی در واکنش به سوالی درباره راه‌های درآمدزایی استقلال و اینکه آیا این راه‌ها در شأن استقلال هست گفت: صداوسیما هیچ تبلیغی برای درآمدزایی ما نمی‌کند. ریالی هم بابت حق پخش نمی‌دهد. ما و پرسپولیس هر کدام 30 بازی می‌کنیم. اگر حق ما را بدهند که مشکلات حل می‌شود.

وی درباره بازی کردن استقلالی‌ها در کشور ثالث با تیم‌های عربستانی گفت: ما نامه‌ای زدیم که اگر به تیم‌های عربستانی خوردیم بازی‌هایمان در ازبکستان باشد و هنوز منتظر جواب هستیم.

 توفیقی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جذب پژمان منتظری به استقلال اظهار کرد: درباره هیچ بازیکنی تا کار تمام نشود صحبت نمی‌کنیم و اگر بازیکنی مد نظر منصوریان باشد با او مذاکره خواهیم کرد. فعلا هیچ چیزی درباره ورودی‌ها و خروجی‌های ما مشخص نیست.

 ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: