« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹
در آستانه هفته معلم
علی جاویدان رییس آموزش و پرورش شهرستان لنده در پیامی، فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه فرهنگیان زحمتکش و پرتلاش شهرستان لنده تبریک گفت
پایگاه خبری آوای رودکوف: علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در پیامی روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه فرهنگیان زحمتکش و پرتلاش شهرستان لنده تبریک گفت.
 
متن پیام ایشان به شرح زیر است:

باسمه تعالی

((یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوالعلم درجات والله بما تعملون خبیر)) (مجادله 11)

تاریخ شهرستان لنده جلوه گاه درخشش فرهیختگانی است که از چشمه های مهربانی و صداقت، درس شور و شعور و معرفت را هدیه فرزندان دامنه کوه سیاه ساخته اند، آنانکه در اوج لطافت و پاکی، به افق دانایی و توانایی نگریسته اند و این جاودانه های بی بدیل، کسوت معلمی را با خود  داشته تا در دل ها بذر محبت و ماندگاری کاشته و عمری براین راه عاشقانه ایستاده اند .
و به راستی پاسداشت قدر و منزلت آنانی که در کنار رودخانه زلال مارون و دامنه کوهستان حاتم دل به پرورش فرزندان محروم شهرستان داده و پای در مسیربالندگی آنان نهاده، در روز و ماه و فرصتی معین میسر نبوده و به نزد اهل خرد همه ی اوقات، مجال قدرشناسی از معلم و تکریم صاحبان اندیشه و قلم است و در قرابت و تقارن آغازین روز هفته ی پاسداشت مقام معلم که با نام و یاد متفکر فرزانه، استاد و فیلسوف والامقام شهید مطهری همراه و عجین شده است بهره جستن از قلم و آثار این اندیشمند توانا ره توشه ی معلمان امروز و فردای جامعه است و باز بر این باوریم که تجلیل و قدرشناسی از معلم وظیفه ی همه آنانی است که روزهایی از عمرشان را با کلام و لبخند و نگاه شکوهمند معلم در آمیخته اند.

اینجانب در آستانه این فرصت ماندگار برخود لازم میدانم تا از زحمات و تلاش های همه فرهنگیان فرهیخته اعم از بازنشسته و شاغل که دلشان برای تعالی فرزندان منطقه تپید و دستشان بر لوح سیاه تخته چرخید تا لنده کهن دیار فرهنگ و تمدن ، سربلند و سرافراز باشد تشکر و قدردانی کنم . این روز بزرگ را به همه معلمان عزیز و فداکار شادباش میگویم ..

امیدوارم در سالی که با کلام مقام معظم رهبری مزین به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گردید فرهنگیان این خطه محور تحول و ترقی ونقطه خردورزی و عقلانیت در دولت تدبیر و امید باشند.

علی جاویدان
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: