« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مطرح کرد:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از ۸۰ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی از ابتدای سال گذشته تاکنون به مددجويان تحت حمايت و نیازمندان پرداخت شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد امروز (13 اردیبهشت) در جمع کارکنان این نهاد، گفت: كميته‌ امداد جهت رفع مشکلات معیشتی مددجویان خدمات مختلفی در طول سال ارائه می ‌دهد.

 وی با بیان اینکه تلاش برای توانمندسازی مددجویان با ارائه برنامه های مختلف از اولویت های کاری کمیته امداد است، اظهار داشت: چهار هزار و 774 مورد تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی با اعتبار 80 میلیارد و 163 میلیون ریال از ابتدای سال گذشته تاکنون به مددجويان تحت حمايت و نیازمندان پرداخت شده است.

 نظری، یادآور شد: تسهيلات قرض الحسنه براي رفع مشکلات درماني، معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، مسكن، كمك هزينه‌ تأمين جهيزيه و ساير نيازمندي ‌هاي مددجویان و افراد نیازمند پرداخت مي ‌شود.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دو هزار و 804 مورد از تسهیلات کارگشایی با اعتبار 28 میلیارد و 605 میلیون ریال از منابع این صندوق به مددجویان پرداخت شده است.

نظری، به خدمات صندوق قرض الحسنه امداد اشاره و ابراز داشت: این صندوق تسهیلاتی را در زمینه ‌های مختلف با کارمزد حداکثر سه درصد به مددجویان پرداخت می ‌کند.

وی منابع صندوق قرض الحسنه امداد را وجوه سپرده های اختصاصی از مرکز، سپرده های اشخاص حقیقی و حقوقی در این صندوق، هدایا و کمک های نقدی و غیرنقدی عنوان و تاکید کرد: مشکلات مالی و معیشتی خانواده های متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه پس از بررسی دقیق و کارشناسانه، انجام مراحل و فرآیند اداری و با توجه به شرایط آنها به صورت وام قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض در دستور کار قرار می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: