« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
لنده
ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی یکی از 6 نامزد تائید شده پست ریاست جمهوری اسلامی ایران عصر روز چهارشنبه با حضور جمعی از هواداران وی افتتاح شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی یکی از 6 نامزد تائید شده پست ریاست جمهوری اسلامی ایران عصر روز چهارشنبه با حضور جمعی از هواداران وی و با سخنرانی دکتر فیاض بخش افتتاح شد.

دکتر فیاض بخش در این مراسم به ادعای برطرف کردن سایه ی جنگ از کشور اشاره کرد و گفت"همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند :  این مردم بودند که سایه جنگ را از سر ملت برطرف کردند و نه دولتها .

وی افزود :در حالیکه جنگ و خونریزی در بسیاری از کشورهای همسایه ما امنیت و آسایش را از این ملتها ربوده است اما به یمن فداکاری و ایثارگری مردم و تقدیم 220 هزار شهید به انقلاب توانستیم سایه ی جنگ را از کشور دور کنیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش نقدینگی و ناتوانی مردم در خرید و راکت بودن مسکن در کشور اشاره کرد و گفت کاهش تورم به دلیل کاهش شدید نقدینگی در کشور صورت گرفت و به همین خاطر مردم تحت فشار اقتصادی قرار گرفته و بسیاری از جوانان در امر ازدواج و مسکن دچار مشکل می باشند .



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: