« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
بانوی بسکتبالیست ایران گفت: بسکتبال بانوان ایران به درجه‌ای رسیده که می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا، آیرین آرتوریان بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران درخصوص موافقت فدراسیون جهانی بسکتبال با حضور بانوان بسکتبالیست‌ با حجاب در میادین بین‌المللی صحبت کرد.

آرتونیان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به تلاش‌هایی که وزارت ورزش و جوانان برای جلب موافقت فیبا انجام داده است، اظهار کرد: امروز صبح خبرهای خوبی در رابطه با حضور بانوان باحجاب در مسابقات بین‌المللی شنیدم و با توجه به پیگیری‌هایی که وزارت ورزش و جوانان به خصوص شخص دکتر سلطانی‌فر در این مدت برای رسیدن به این مهم انجام داده بودند و با فیبا نامه‌نگاری داشتند و بازی‌های نمادینی که انجام شد انتظار می‌رفت که فیبا چنین چیزی را قبول کند.

وی در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان در این مدت تلاش کرد که صدای ما به گوش فیبا برسد و همچنین سطح بسکتبال بانوان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. با بازی‌های نمادینی که برگزار کردیم نشان دادیم بانوان بسکتبالیست ایران از لحاظ فنی پتانسیل بالایی دارند و فدراسیون جهانی را متقاعد کردیم که به روی درخواست ایران فکر کند. بسکتبال بانوان ایران به درجه‌ای رسیده که می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

بانوی بسکتبالیست ایران خاطرنشان کرد: حمایتی که آقای سلطانی‌فر انجام دادند برای رشته بسکتبال یک کار بی‌سابقه بود. حضور بسکتبال بانوان در مسابقات برون مرزی مدیون حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان است و امیدوارم که حضور بانوان ورزشکار در عرصه بین‌المللی پررنگ‌تر شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: