« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
انتخابات
مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمددر حوزه علمیه قم از کاندیداتوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.
 پایگاه خبری آوای رودکوف :حجت الاسلام معین الدین دهقان رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم  در گفت و گوبا خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، با اشاره به اعلام حمایت مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  از حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه اعضا مجمع با بررسی شاخصه ها با اکثریت قاطع به این نتیجه رسیده اند که در انتخابات  آتی از آقای رئیسی حمایت کنند، اظهار کرد: مردمی بودن، ساده زیستی و نفی اشرافیت، داشتن روحیه استقلال‌طلبی و نداشتن وابستگی به قدرت‌های خارجی ازجمله ویژگی‌هایی است که اعضا به آن معترف‌اند در وجود آیت الله رئیسی وجود دارد.

وی افزود : آیت الله رئیسی دارای سابقه اجرایی و مدیریت موفق بوده است و به عنوان مدیر انقلابی در میان طلاب و فضلای حوزه های علمیه شناخته می شود و از کارنامه درخشانی برخوردار است، به همین منظور مجمع نمایندگان استان به اتفاق آرا وی را به عنوان فرد اصلاح انتخاب می کند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آیت الله رئیسی اشراف خوبی به ساختارهای تصمیم‌سازی و تصمیم گیری در کشور دارند افزود: اگر رئیس جمهور بخواهد مانع در برابر فساد باشد باید ساختار تصمیم‌گیری و فسادزا را بشناسد و یکی از دلایل تخریب آقای رئیسی نیز همین ویژگی ایشان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: