« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
انتخابات
کیهان در ستون خبرهای ویژه خود نوشت؛اظهارات رئیس مجلس در حمایت از روحانی در انتخابات، سوءاستفاده از تریبون بیت‌المال است.
آوای رودکوف:کیهان در ستون خبرهای ویژه خود نوشت؛اظهارات رئیس مجلس در حمایت از روحانی در انتخابات، سوءاستفاده از تریبون بیت‌المال است.

به گزارش قانون به نقل از کیهان، رسانه‌‌های  دولتی مثل روزنامه فخیمه دولت یا روزنامه‌ عمومی دیگری مانند جمهوری اسلامی، بی‌پروا به ستاد تبلیغاتی رئیس‌جمهور کنونی تبدیل شده‌اند و از مراجع قانونی که نه، از خدا هم ظاهرا ترس و تقوایی ندارند!  البته در این میان صدا و سیما هم کم و بیش با جهت‌گیری‌های یک طرفه خود وزنه تبلیغاتی دولت- حرف را سنگین‌تر کرده است.

از رسانه‌ها که بگذریم برخی از مقامات مسئول، جایگاه و تریبونی را که امانت به دست آنها سپرده شده، خرج تمایلات سیاسی خود می‌کنند و له یا علیه یک نامزد وارد کارزار تبلیغات انتخابات شده‌اند. به عنوان نمونه اظهارات رئیس محترم قوه مقننه است که در مخالفت آشکار با برنامه‌های کاندیدای اصولگرا که وعده ترمیم یارانه اقشار محروم و مستضعف جامعه را مطرح کرده‌اند، این برنامه را پوپولیستی خوانده و گفته است مجلس با شعارهای یارانه‌ای مخالف است.

این موضع‌گیری رئیس مجلس در حالی است که رئیس‌جمهور در مناظره جمعه گذشته، از سه برابر شدن یارانه مددجویان کمیته امداد سخن گفت، بدون آنکه برنامه ششم چنین چیزی را ابلاغ کرده‌ باشد!  و عجیب‌تر اینکه یارانه مورد اشاره آقای روحانی با قطع مستمری مددجویان کمیته امداد تامین اعتبار شده است.

حال جای سؤال است که چرا آن شعار و وعده پوپولیستی آقای روحانی مورد اعتراض رئیس محترم  مجلس قرار نمی‌گیرد، اما اگر نامزدهای دیگری در این‌باره اظهارنظری بکنند با آن مخالفت می‌شود!  آیا با چنین موضع‌گیری‌هایی، ستاد نظارت بر انتخابات نباید به مسئولانی که از تریبون بیت‌المال به نفع یک نامزد و علیه دیگر نامزدها استفاده تبلیغاتی می‌کنند، تذکر بدهد؟ البته اگر ستاد مورد نظر به چنین نظارت برابری باور داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: