« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
حجت الاسلام سقای بی ریا
حجت الاسلام سقای بی ریا در مراسم افتتاح ستاد کار و کرامت یاسوج گفت: عده ای با شعار آزادی بی حد مردم را تشویق به پیروی از شهوت می کنند که نمونه واضح آن فضای مجازی است که در دولت یازدهم هیچ گونه مدیریتی بر آن نشده است.


به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛حجت الاسلام «محمدصادق سقای بی ریا» در افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر رئیسی در یاسوج که بعد از ظهر امروز انجام شد، گفت: مردم ایران برای الگو بودن در حرکت های مهم خلق شدند و امروز ملت ما در آستانه یک تغییر برزگ است که خداوند به برکت انقلاب اسلامی به ما ارزانی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه قدرت رأی مردم بالاترین قدرتهاست که می تواند یک رئیس جمهور را نصب و یا عزل کند، ادامه داد: اگر ملت ما تشخیص دهد که کسی در مسیر حق و اهداف عالی انقلاب حرکت می کند او را تأیید و اگر خلاف این مهم را تشخیص دهند با قدرت او را کنار می زنند چرا که معتقدند فردی اصلح باید حاکم جامعه باشد.

حجت الاسلام بی ریا عنوان کرد: عده ای با شعار آزادی بی حد مردم را تشویق به پیروی از شهوت می کنند که نمونه واضح آن فضای مجازی است که در دولت یازدهم هیچ گونه مدیریتی بر آن نشده است.

وی ادامه داد: هر موفقیتی که در این کشور بدست بیاید موجب افتخار و سربلندی همه ملت است همانطور که پیروزی ما در جنگ هشت ساله باعث سرور همه شد، حال اگر ما موفق شویم دست ویژه خوارها را ببندیم و دست آنها که برای بستگان و وابستگان خود امضای طلایی می کنند بشکنیم بی شک باعث افتخار همگان میشود.

مشاور دولت سابق در امور روحانیت از جمله ویژگی های حجت الاسلام رئیسی، بعنوان کاندیدای اصلح از منظر بزرگان نظام اینگونه برشماردند که وی از شاگردان شهید بهشتی در مدیریت، مجتهد، داشتن تجریه ده سال ریاست سازمان بازرسی کل کشور و بعنوان مدیری کارآزموده در آستان قدس رضوی که ۱۴۰۰ تصمیم بی سابقه در جهت رسیدگی به فقرا و ضعفا گرفته و اجرا کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: