« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
یاسوج
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ملی عشایر در تیرماه امسال در شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، محمود باقری در نشست مسئولان و فعالان بخش گردشگری استان که با حضور معاون گردشگری کشور برگزارشد، اظهار داشت: در راستای توسعه صنعت گردشگری استان در دولت یازدهم اقدامات مطلوبی انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهیه فیلم، چاپ کتابچه و بروشور در راستای معرفی میراث فرهنگی و صنایع دستی استان، عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف در فصول متفاوت سال از دیگر اقدامات این سازمان برای معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان در اولویت کاری این سازمان قرار دارد، بیان کرد: پروژه هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج تا کنون پیشرفت 45 درصدی داشته است از جمله این اقدامات است.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری از سوی صندوق کارآفرینی امید، تصریح کرد: ارائه تسهیلات این صندوق به استان از 70 میلیون تومان سال 92 به 5 میلیارد تومان در سال 95 افزایش یافته است.

باقری تصریح کرد: برای نخستین بار 12 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان پرداخت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دو اقامتگاه بوم‌گردی در استان افتتاح شده است، اظهار داشت: 47 پرونده در راستای تاسیس اقامتگاه‌های بوم گردی در استان تشکیل شده است.

وی از برگزاری جشنواره ملی کوچ عشایر در تیرماه 96 در یاسوج خبر داد و گفت: انتظار می‌رود ظرفیت‌های استان در این جشنواره به همگان معرفی شود.

باقری با بیان اینکه به دنبال توسعه سفره خانه‌های سنتی در استان هستیم، گفت: این سازمان از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند و تا کنون با حمایت بانک‌های عامل 2 سفره خانه سنتی در استان افتتاح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: