« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
دکتر خلقی پور
ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف در لنده با حضور دکتر خلقی پور رئیس ستاد تبلیغات این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.


 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ دکتر خلقی پور رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد در افتتاح ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان لنده گفت: دولتی که می‌گوید «نمی‌شود، نداریم، نمی‌توانیم» لاجرم توقع رأی دوباره از مردم را هم نباید داشته باشد!

وی افزود : بعداز ۴۰ سال از انقلاب زمان شعار گذشته است، واقعا در شرایط حساسی هستیم ، باید با منطق دست به دست هم دهیم و کشور را از این شرایط نجات دهیم.

دکتر خلقی پور در ادامه با اشاره به ادعای بر طرف کردن سایه ی جنگ از سر ملت اظهار داشت:سایه شوم جنگ را که شهدا ؛ رزمندگان ؛ ملت غیور ایران در نهم دی ماه  و موشکهای نقطه زن  ، از سر کشور دور کرده بودند و همچنان هم دور نگه داشته‌اند، شماها قرار بود سایه شوم تحریم را از سر کشور بردارید! و اساسا با همین هدف، راهی مذاکره با دشمن شدید!

رئیس ستاد دکتر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اینکه در سفره مردم چیزی دیده نمی‌شود، گفت: دکتر محمدباقر قالیباف در صحنه حضور پیدا کرده تا کشور را از بن‌بست اقتصادی و رکود کنونی خارج کند و تمام گروه‌های همسو باید از دولت مردم در تحقق اهداف خود حمایت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: