« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
بسیج دانشگاه شهید رجایی:
بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در نامه‌ای به علی عسگری خواستار برگزاری مناظره روحانی و احمدی‌نژاد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در نامه‌ای به عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، نوشت: از شما خواهشمندیم مناظره‌ای برای شفاف‌سازی افکارعمومی و پاسخگویی به ادعاها و البته ضرورت جلوگیری از اتلاف وقت مردم در مناظرات انتخاباتی، مناظره‌ای میان رئیس دولت یازدهم و رئیس دولت‌های نهم و دهم برگزار کنید تا برای همگان کذب یا صحت سخنان هر دو طیف مشخص شود.

در ابتدای این نامه آمده است: پس از پایان مناظره دوم انتخاباتی مسئله بسیار مهمی در میان جامعه پدید آمده است که لازم است با تدبیر جنابعالی حل شود. عده‌ای تمام مشکلات کشور را در دولت‌های نهم و دهم می‌بینند و دائماً در مناظرات اول و دوم بر همین مسئله تاکید کرده و با الفاظ و القاب متفاوتی از جمله ویرانه و دره آنرا توصیف کرده‌اند. به نوعی از دولت سابق انتقاد می‌شود که گویی سرنخ همه مشکلات دنیا از آنجا نشات گرفته است. این موضوع سبب شده است این افراد پاسخگوی عملکرد خود نبوده و در طرح سوالات به جای پاسخ نسبت به وضع موجود کشور، عملکرد 8 سال دولت‌های نهم و دهم را تحلیل و نقد کنند.

در ادامه تاکید شد: از این رو از شما خواهشمندیم مناظره‌ای برای شفاف سازی افکارعمومی و پاسخگویی به ادعاها و البته ضرورت جلوگیری از اتلاف وقت مردم در مناظرات انتخاباتی، مناظره‌ای میان رئیس دولت یازدهم و رئیس دولت‌های نهم و دهم برگزار کنید تا برای همگان کذب یا صحت سخنان هر دو طیف مشخص شود. از شما به عنوان مسئول و رئیس سازمانی مردمی و متعلق به مردم انتظار رفتاری عادلانه را داریم./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین