« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
حضور دو ستاره سابق استقلال در تمرینات این تیم، زمزمه‌های بازگشت آن‌ها به جمع آبی‌های تهران را زنده کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا، حضور استقلال در قطر برای بازی با التعاون سعودی باعث شد تا دو لژیونر ایرانی که در لیگ ستارگان این کشور بازی می‌کنند بر سر تمرینات این تیم حاضر شوند تا روحیه جوانان منصوریان بالاتر برود.

پژمان منتظری و مجتبی جباری با حضور در تمرینات آبی‌ها دوباره زمزمه‌های بازگشت به استقلال را زنده کردند.

تکلیف منتظری مشخص است چراکه بارها اعلام کرده استقلال خانه اصلی اوست و با توجه به اینکه منصوریان به تقویت خط دفاعیش نیاز دارد، بعید نیست که در لیگ هفدهم پیراهن آبی تهران را برتن کند.

در مورد مجتبی جباری، با توجه به مصدومیت‌های زیادش می‌توان گفت که به زودی کفش‌هایش را خواهد آویخت اما فکر و دیدگاه متفاوت او که باعث شد لقب زیدان آسیا را به خود اختصاص دهد، چیزی نیست که بتوان از آن صرف نظر کرد و امکان دارد صحبت‌هایی هم با او شده باشد چرا که جباری از سرمایه‌های استقلال است و بدون شک این باشگاه به سادگی از نام او عبور نخواهد کرد. برای خود جباری هم شروع مربیگری با نیمکت استقلال، شروع بسیار خوبی خواهد بود چراکه نام‌هایی چون بختیاری‌زاده، پاشازاده و فکری کارشان را از لیگ آزادگان شروع کردند تا ذخیره‌های خوبی برای آبی‌های تهران باشند.

با این حال این هافبک خوش فکر در این سال‌ها نشان داده فقط به تصمیمات خودش عمل می‌کند و هرنوع بازگشتی به استقلال وابسته به این است که او به چه جمع بندی خواهد رسید و حتی ممکن است به زودی اعلام کند که علاقه‌ای به مربیگری ندارد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: