« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
وزیر ورزش و جوانان از نحوه برگزاری فینال جام حذفی ابراز رضایت کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری میزان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پایان فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور برای اهدای کاپ قهرمانی به تیم نفت تهران در زمین حضور یافت و اظهار داشت: در این مدت از سوی مسئولان استان خوزستان، فرمانداری و مسئولان شهر خرمشهر زحمات زیادی کشیده شد تا این بازی به نحو احسن برگزار شود. به نظرم بازی در وضعیت خوبی انجام شد و مراسم اهدای جام و مدال‌ها هم به نحو احسن برگزار شد.

وی خاطزنشان کرد: ما پیگیر پروژه‌های نیمه تمام استان خوزستان هستیم و لازم است با توجه به پیشرفت فیزیکی و منابع در اختیارمان و همراهی استانداری این پروژه‌ها را تمام کنیم. استان خوزستان و به خصوص شهر آبادان سابقه خوبی در ورزش کشور دارد و استعدادهای خوبی در این استان حضور دارند و در آینده باید با ایجاد زیرساختا‌ها خبرهای خوبی در مورد ورزش آبادان داشته باشیم و قهرمانان زیادی از این استان برای ورزش کشور افتخارآفرینی کنند.
 
وی در خصوص وضعیت پروژه نیمه تمام ورزشگاه اختصاصی فولاد گفت: در این خصوص باید دوستان در استانداری برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: