« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین تاکید کرد که جنبش اسرا بر تداوم این نبرد که با شعار «آزادی و کرامت» آغاز شده است تا رسیدن به اهداف خود ادامه می دهد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از شبکه خبری المیادین، این تشکل فلسطینی روز پنج شنبه در بیانیه ای وضعیت اسرا را تاسف بار خواند و خواستار حمله به سفارتخانه های رژیم صهیونیستی و نهادهای همدست با این رژیم شد.
 
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین تاکید کرد که جنبش اسرا بر تداوم این نبرد که با شعار «آزادی و کرامت» آغاز شده است تا رسیدن به اهداف خود ادامه می دهد.
 
این گروه یادآورشد که اسرا در روزهای اخیر با نبردی شدید و اقداماتی بی سابقه روبه رو بوده اند و رژیم صهیونیستی ده‌ها تن از رهبران اسیر از جمله احمد سعدات، مروان برغوثی و عباس السید را تحت فشار قرار داده و برای پوشیده ماندن وضعیت و شرایط اسرا، مانع دیدار آنها با وکلای شان شده‌ است.
 
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای شکستن اعتصاب غذای اسرا از جنگ روانی استفاده کرده و مانع درمان آنها می شود.
این تشکل فلسطینی همچنین خواستار ادامه تحرک میدانی و تشدید درگیری با رژیم اشغالگر شد و بر مشارکت گروه‌ها و جنبش های فلسطینی در این زمینه تاکید کرد.
 
جبهه مردمی آزادی فلسطین همچنین خواستار اعلام همبستگی آزادگان جهان با اسرای فلسطینی و نیز محاصره سفارتخانه های رژیم صهیونیستی و نهادهای همدست با این رژیم شد.
 
صدها اسیر فلسطینی از 28 فروردین ماه جاری در اعتراض به شرایط وخیم زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای باز زدند.
«مروان البرغوثی» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح که در اسارت به سر می برد، این اعتصاب را رهبری می کند.
 
بنابر اعلام آمارهای رسمی فلسطین، حدود6 هزارو 500 فلسطینی از جمله 57 زن و 300 کودک کم سن و سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می برند.
مقام های فلسطینی می گویند که اسرائیل بیش از 850 هزار فلسطینی را در طول 5 سال گذشته بازداشت کرده است.
 
اعتصاب غذای اسیران فلسطینی با حمایت‌ گسترده داخلی و بین المللی روبه رو شده و این حمایت در داخل و خارج از فلسطین ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: