« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت صاحب الزمان (عج)، مراسم اعزام زنان زیارت اولی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به عتبات عالیات در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، امیدوار کاراندیش معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: برگزاری اردوهای زیارتی ویژه خانواده‌های تحت حمایت و توانمند سازی فرهنگی مددجویان، از جمله مهم ترین برنامه های خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد است.



وی با بیان اینکه امور فرهنگی زیربنای خدمت رسانی به مددجویان است، تصریح کرد: در سالروز ولادت با سعادت قائم آل محمد(ص) 41 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با هزینه 322 میلیون ریال از شهرستان های بویراحمد و دنا برای اولین بار به عتبات عالیات اعزام شدند.
کاراندیش با اشاره به اینکه این سومین کاروان اعزامی در سال جاری به عتبات عالیات است، اظهار کرد: 127 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد استان با اعتبار یک میلیارد و صد میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون به عتبات عالیات اعزام شده اند.
کاراندیش آشنایی با سیره ائمه اطهار(ع) ، تقویت بنیه اعتقادی، معنوی، فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی را از اهداف مهم اردوهای زیارتی مددجویان برشمرد و یادآور شد:

سال گذشته 350 نفر از زنان مددجوی این نهاد با اعتبار دو میلراد و 900 میلیون ریال به عتبات عالیات مشرف شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: