« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
ملی پوش تیراندازی ایران گفت: در دیگر بخش‌های مسابقات تیراندازی بازی‌های کشورهای اسلامی مانند ۵۰ متر و میکس عملکرد بهتری خواهم داشت.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم، وحید گل‌خندان که در رقابت‌های تیراندازی 25 متر سنتر فایر به عنوان سیزدهم دست یافت، اظهار داشت: این نخستین سفر برون‌مرزی من برای حضور در مسابقات بین‌المللی بود و تا قبل از این در رقابت‌های رسمی شرکت نکرده بودم. در واقع از بازی‌های کشورهای اسلامی اولین تجربه خود را کسب کردم.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز رقابت‌های امروز هم مشکلی در سیستم نشانه گیری پیش آمد که البته نیم ساعت قبل از آغاز رقابت من برطرف شد.

تیرانداز کشورمان با اشاره به اینکه در جریان مسابقات 25 متر سنتر فایر یکی از تیرهایش بعد از زمان 3 ثانیه شلیک شد، خاطرنشان کرد: همین مسئله 10 نمره از من کم کرد و باعث شد تمرکزم از بین برود.

گلخندان ابراز امیدواری کرد که در دیگر بخش‌های مسابقات تیراندازی بازی‌های کشورهای اسلامی مانند 50 متر و میکس عملکرد بهتری داشته باشد.

محمد احمدی امروز در رقابت‌های تیراندازی ٢٥ متر سنتر فایر در رده هشتم ایستاد و از کسب مدال بازماند.

این تیرانداز کشورمان در مورد چگونگی عملکردش در این رقابت‌ها گفت: من تمرینات لازم را انجام دادم اما به هر حال همه برای کسب مدال در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم اصلا به شانس و تاثیر آن در نتیجه گیری اشاره کنم اما به هر حال مسائلی هست که روی عملکردم تاثیر می‌گذارد.

این تیرانداز کشورمان در این رابطه توضیح بیشتری داد و گفت: من یک نظامی هستم و همیشه برای اعزام‌ها با مشکل مجوز خروج از کشور مواجه می‌شوم طوریکه بخش زیادی از انرژی من برای حضور در هر رویدادی صرف همین کار می‌شود. اگر پروسه گرفتن مجوز خروج از کشور برای من راحت تر شود، خیلی روی عملکردم تاثیر می‌گذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: