« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
فرمانده عملیات ویژه دوم وابسته به سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که ابوبکر بغدادی حامیانش را به حال خود رها کرده است.
آوای رودکوف: معن السعدی، فرمانده عملیات ویژه دوم سازمان مبارزه با تروریسم عراق در مصاحبه با العربیه گفت: محله آزادشده الاصلاح الزراعی در غرب شهر موصل از محله‌هایی به شمار می‌آید که داعش بر قدرت خود در این مناطق حساب باز می‌کرد و این محله از مهم‌ترین خطوط برخورد و درگیری‌ها بود که داعش نیروهای خود را در آنجا جمع می‌کرد و به شدت در آنجا می‌جنگید.

السعدی گفت: داعش به صورت گسترده‌ای در عراق فروپاشیده و پایتخت کذایی داعش سقوط کرده است و پس از آزادسازی محله‌های باقی مانده، تندروها هیچ جایی در موصل ندارند.

وی گفت، داعش عملاً به خروج از عراق می‌اندیشد، چراکه خاستگاه خود و مهم‌تر از آن اکثریت حامیانش را از دست داده است.

معن السعدی تصریح کرد، ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش حامیان خود را در میان مرگ و دستگیر شدن رها کرده است و به مکانی نامعلوم گریخته است.

وی خاطرنشان کرد، این شاهدی بر این است که اعضای این گروه جنایتکار چه بسا به مکان‌های دیگری بروند تا به این مناطق ضربه بزنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: