« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
یاسوج
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام شده 7 کیلومتر خط انتقال فاضلاب جدید در شهرهای این استان اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالعه ایجاد تاسیسات فاضلاب در ۴ شهر این استان شامل باشت، مادوان، لیکک و لنده انجام شد.

سید علی لدنی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده 7 کیلومتر خط انتقال فاضلاب جدید در شهرهای این استان اجرایی شد.

وی از تدوین برنامه 4 ساله و بلند مدت 20 ساله آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: مطالبات 13 ساله و 11 ساله گچسارانی‌ها برای افتتاح فاز یک و دو تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب این شهر محقق شد.

لدنی‌نژاد ابراز کرد: اجرای 45 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب جدید در شهرهای استان، اصلاح و توسعه 140 کیلومتر شبکه آب، ساخت مخزن یک هزار متر مکعبی بتنی چیتاب و مخزن 2 هزار متر مکعبی بتنی مارگون، اجرای رینگ مخازن دوگنبدان به طول 11 کیلومتر، حفر و تجهیز سه حلقه چاه شهر یاسوج، 3 حلقه لیکک، یک مورد باشت، 2 مورد مادوان و یک چاه در دیشموک از جمله خدمات انجام شده در طی چند سال اخیر است.

وی از احداث شبکه و جمع آوری فاضلاب به روش فاینانس جاری در منطقه امامت یاسوج خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه آب شرب اضطراری شهر یاسوج آغاز شده است.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: 15 سال قبل طرح آبرسانی به شهر مادوان، روستاهیا حومه و غرب شهر یاسوج از تنگه کبوتری بررسی شد ولی بنا به دلایلی خبری از عملیات اجرای نبود ولی در روزهای قبل با حضور وزیر نیرو این پروژه کلنگ زنی شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 9 هزار میلیون ریال از منابع داخلی این شرکت به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی سطح استان برای جلوگیری از هرگونه وقفه در پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت شد.

لدنی‌نژاد از تعیین تکلیف 300 قرارداد بلاتکلیف آبفای شهری استان از سال 76 تاکنون خبر داد و گفت: عملیات اجرایی دو تصفیه خانه فاضلاب شهرهای سی سخت و چرام آغاز شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: