« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
ورزشی
قهرمان کاراته دنیا گفت: در شریطی که از حریف ازبکستانی‌ام جلو بودم و به راحتی می‌توانستم مبارزه را کنترل کنم اشتباه عجیبی کردم و همین اشتباه رنگ مدالم را تغییر داد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای  رودکوف ؛ امیر مهدی‌زاده بعد از کسب مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان کرد: شرایط فوق‌العاده‌ای برای موفقیت در این دوره از باز‌ی‌ها داشتم و واقعا حیف شد که نتوانستم به فینال برسم و نشان طلا را از آن خود کنم. با این حال خوشحالم که لااقل در این میدان به مدال رسیدم و پرچم کشورم را در باکو به اهتزاز در آوردم.

وی ادامه داد: در اولین مبارزه به راحتی مصر را بردم و در گام دوم نیز نماینده افغانستان را از پیش رو برداشتم. در مبارزه سوم مقابل نماینده ازبکستان در شریطی که جلو بودم و به راحتی می‌توانستم مبارزه را کنترل کنم اشتباه عجیبی کردم و همین اشتباه رنگ مدالم را تغییر داد. واقعا نمی‌دانم چرا غفلت کردم اما در ورزش و در عرصه حرفه‌ای این اتفاقات می‌افتد.

قهرمان کاراته آسیا و جهان اظهار داشت: بعد از این اتفاق در جدول شانس مجدد نمایندگان سنگال و عربستان را شکست دادم و به نشان برنز رسیدم. در کل میدان باکو جزو درس‌های بزرگ زندگی من بود و اجازه نمی‌دهم این اتفاق دوباره رخ دهد. تجربه این دوره از بازی‌ها در آینده به کار من خواهد آمد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: