« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
رئیس ستاد رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی به استقبال جهانگیری رفت که خودشان گفته بودند این کار خلاف قانون است، گفت: از نهادهای نظارتی می‌خواهیم به تخلف استاندار رسیدگی کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت‌الاسلام صفدر پناهی در تجمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در یاسوج اظهار داشت: مصاحبه ‌وزیر کشور همه ما را نگران کرده ‌که گفته بر خلاف دوره‌های دیگر، نتیجه انتخابات باید یک جا جمع‌بندی و به شورای نگهبان تحویل داده شود، آقایان چه احساس خطری کرده‌اند که می‌خواهند برخلاف همه دوره‌های قبل عمل کنند.

وی افزود: آیا تحمل این را ندارند که مانند دوره‌های قبل عمل کنند، این اقدام شائبه و نگرانی ایجاد می‌کند، ما خواهان اعلام آرا به مرور هستیم تا مردم دچار تشویش خاطر نشوند.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سطح استان ما مسئولان اقدامات خلاف قانون انجام داده‌اند، گفت: آقای استاندار به استقبال کسی در فرودگاه رفت که کاندیدای ریاست جمهوری بود، وقتی آقای رئیسی به استان آمد معاون استاندار را برای استقبال فرستادند و گفتند هیچ‌کس جز معاون سیاسی به استقبال هیچ کاندیدایی نمی‌رود، اما یک روز نگذشت که شخص استاندار به استقبال جهانگیری در فرودگاه رفت.

پناهی اظهار کرد: این حرکت نشان داد که اینها دولت دروغگو هستند، از نهادهای نظارتی و قوه قضائیه می‌خواهیم با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخورد شدید شود.

وی بیان کرد: مدیرکل انتخابات به استقبال جهانگیری رفت، در روز روشن ادارات را تعطیل کردند و به مصلی شهر یاسوج رفتند اما هر کاری کردند نتوانستند اجتماع بزرگ آقای رئیسی در یاسوج را زیر سؤال ببرند.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آقای استاندار و تیم اجرایی او مسئول انتخابات هستند، آرای مردم در دست آنها امانت است هر کسی در این امانت خیانت کند جایی در این استان ندارد.

پناهی ابراز کرد: تا روز انتخابات و تا پایان باید لحظه به لحظه در صحنه باشیم مانند دری گرانبها از صندوق‌های رأی حفاظت کنیم، زیرا به اینها خوشبین نیستیم.

وی بیان کرد: آقایان قافیه را باخته و حرفی برای گفتن نداشتند، چهارسال کارنامه مردودی گرفته، هر چه وعده دروغ می‌دهند کسی باور نمی‌کند، بنابراین در این یکی دو روز ممکن است تهمت‌ها و شایعاتی را ترویج دهند.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه جریان ولایی، دین مدار، ارزش‌مدار و دلسوزان صاحب اندیشه از آقای ملک‌حسینی گرفته تا حجت‌الاسلام میراحمد تقوی این بار در یک صف قرار گرفته‌اند.

منبع/تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: