« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
انتخابات
ستاد کار و کرامت آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در گذرگاه‌های مختلف، این مردم بوده‌اند که با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای همواره مسیر سرنوشت خویش را تعیین کرده ه‌اند.
به گزراش آوای رودکوف به نقل از  خبرگزاری دانشجو، ستاد کار و کرامت آیت الله دکتر رئیسی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،در گذرگاه های مختلف،این مردم بوده اند که با حضور پرشور در پای صندوق های رای همواره مسیر سرنوشت خویش را تعیین کرده اند.

 

حال نیز که در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم،اهمیت بی بدیل جایگاه مردم در تعیین مسیر آینده انقلاب،همچون گذشته باید محترم شمرده شود.

 

اما اخیرا از گوشه و کنار کشور، خصوصا روستاها و شهرستانها، که به فرموده معمار کبیر انقلاب،حضرت امام خمینی(ره) صاحبان حقیقی انقلاب اسلامی بشمار می روند، اخبار تاسف باری مبنی بر دخالت مقامات دولتی اعم از دهیاران،فرمانداران و استانداران،در تصمیم گیری مردم با القای این پیش فرض نادرست که دولت ها در جمهوری اسلامی همواره دو دوره ای می باشند، سعی در جهت دهی به آرای مردم به سود کاندیدای مورد حمایت دولت مستقر دارند. همچنین این مقامات با ایجاد رعب و وحشت در دل مردم،اعلام می دارند اگر آرای کاندیدای دولت در آن حوزه انتخابیه کمتر از آرای سایر کاندیداها باشد،مردم در دولت آینده که به ریاست رئیس جمهور فعلی تشکیل خواهد شد،از خدمات دولت به آن حوزه بهره مند نخواهند شد.

 

براین اساس ستاد کار و کرامت آیت الله دکتر رئیسی، بر خود لازم می داند در  راستای حمایت از نظرات واقعی مردم که منبعث از عملکرد منفعلانه دولت یازدهم در ۴ساله گذشته می باشد،با تشکیل "کمیته حراست از آزادی" درجهت حفاظت از اصل آزادی در انتخاب شهروندان،گام بردارد تا از این اقدام خلاف قانون مقامات دولت یازدهم جلوگیری نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی
ستاد کار و کرامت آیت الله دکتر رئیسی
۲۸اردیبهشت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: