« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
وایر گزارش داد؛
همچنان تا دقایق آخر پیش بینی پیروز انتخابات سخت می باشد اما می توان گفت اقتصاد مهمترین فاکتور این رقابت است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، وب سایت هندی وایر در گزارشی به آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهور ایران اشاره کرد و نوشت: رقابت حساس انتخابات ریاست جمهوری ایران آغاز شده است و رقابت به حدی تنگاتنگ است که همچنان تا دقایق آخر پیش بینی پیروز انتخابات سخت می باشد اما می توان گفت اقتصاد مهمترین فاکتور این رقابت است.

این منبع در ادامه نوشت: به نظر می رسد در این انتخابات که میان حسن روحانی و ابراهیم رئیسی است بیش از 70 درصد از واجدین شرایط شرکت کنند و باید دید که آیا حسن روحانی بازهم می تواند برای دور دوم پیروز رقابت شود و یا جای خود را ابراهیم رئیسی خواهد داد.

 وایر در ادامه نوشت: رای گیری امروز در ساعت 8 صبح آغاز شده است و نکته مهم اینجاست که اقتصاد ایران تعیین کننده پیروز انتخابات ایران است. مهمترین فاکتور برای بسیاری از رای دهندگان امروز ایران، اقتصاد است و امروز نتیجه انتخابات را اقتصاد تعیین خواهد کرد. مطمئنا امروز مردم ایران کسی را انتخاب می کنند که بتواند مشکلات سخت اقتصادی آنها را حل کند چیزی که در سال های اخیر همچنان حل نشده است.

 این منبع در ادامه نوشت: روحانی در سال 92 با وعده اقتصادی و رفع تحریم ها پیروز شد که بسیاری از مردم ایران همچنان بر این باورند که اوضاع اقتصادی ایران بهبود نیافته است. ابراهیم رئیسی نیز اکنون با عنوان حمایت از قشر ضعیف جامعه و برنامه برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی به میدان آمده است. باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی پیروز این رقابت خواهد بود./جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: