« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
انعکاس حضور گسترده مردم در رسانه آمریکایی؛
«مردم ایران برای تعیین نتیجه انتخابات ازدحام کرده اند؛ انتخاباتی که به رویارویی حسن روحانی با ابراهیم رئیسی، مخالف قدرتمند وضع موجود انجامیده است».
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، پایگاه خبری شبکه سی ان ان (CNN) در گزارشی به انعکاس فضای انتخاباتی در ایران پرداخته و از جاری شدن سیل رای دهندگان ایرانی به سمت صندوق های رای خبر داده است.

 سی ان ان نوشت: جمعیت انبوه رای دهندگان ایرانی در مراکز اخذ رای ازدحام کرده اند تا نقش خود را در انتخابات ایفا کنند؛ انتخاباتی که به رویارویی حسن روحانی، رئیس جمهور کنونی با ابراهیم رئیسی، مخالف قدرتمند وضع موجود انجامیده است.

 در شرایطی که بسیاری از مردم می گویند وضع اقتصادی آنان پس از برجام بهبود نیافته و وعده های دولت عملی نشده است، سی ان ان، انتخابات امسال را نوعی رفراندوم درباره برجام دانست.

سی ان ان افزود: ابرایم رئیسی، روحانی محافظه کار که نزدیکترین رقیب روحانی است منافع اقتصادی برجام را زیر سوال برده است.

 در ادامه این گزارش می خوانیم: آیت الله علی خامنه ای، رهبر عالی ایران در میان نخستین افرادی بود که رای خود را به صندوق انداخت و از دیگران نیز خواست که چنین کنند.

 سی ان ان به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: بر این باورم که انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و سرنوشت کشور در دستان مردم قرار دارد./جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین