« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
رئیس ستاد انتخابات استان
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: 18هزار و480نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی کار برگزاری انتخابات در این استان را برعهده دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،فتاح محمدی با اعلام این خبر گفت : برای هر شعبه اخذ رای حدود 20 نفر عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه، زمینه انتخابات سالم و پرشور در سایه همکاری و همراهی عوامل اجرایی و نظارت در استان فراهم است، تصریح کرد: پاسداری از تک تک آرای مردم وظیفه مهم همه مجریان انتخابات است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اظهار داشت: تاکیدات ومنویات رهبر معظم انقلاب برای انتخابات پرشور آویزه گوش مسئولان باشد و فضای آرام همراه با مشارکت حداکثری مردم لبیکی به این ندای سکاندار انقلاب اسلامی است.
فتاح محمدی تصریح کرد: برگزاری باشکوه و همراه با سلامت و امنیت 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مایه آبروی نظام و انقلاب است.
وی گفت: دستاوردهای این دوره از انتخابات در سطح ملی و بین المللی مشهود بوده و باید مجموعه عوامل اجرائی انتخابات استان برای برگزاری مطلوب و در کمال امنیت، آرامش و سلامت آن بکوشند.
وی تصریح کرد: انتخابات ایران یک مساله ملی و حاکمیتی است و کشورهای مختلف دنیا آن را زیر نظر داشته و به دقت رصد می ‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: