« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
تحلیل وحید یامین پور از نتیجه انتخابات:
رئیسی و روحانی هر دو متهور و جنگنده بودند؛ مواضع شان را مخفی نکردند و قدرت خود را به رخ کشیدند؛ با این تفاوت که روحانی تهورش را با تحقیر، تمسخر، توهین و تهمت آمیخت و نشان داد درکی ماکیاولیستی از قدرت دارد. روحانی برای برنده شدن، در روزهای منتهی به انتخابات بتدریج به کاری شبیه «استریپ تیز اخلاقی» رو آورد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، وحید یامین پور در کانال تلگرامی خود نوشت: ترسوها به درد کار سیاسی نمی خورند. آنها که فقط روی برنده شرط بندی می کنند و از ترس نقد شدن، سکوت می کنند یا مواضع شان را پنهان می کنند، سیاسی نیستند.

"من انقلابی ام" یعنی فریادم را از ترس شکست احتکار نمی کنم تا روز مبادا. در هر مرحله ای باید برای مرحله بعد، طرحی نو درانداخت.

رئیسی و روحانی هر دو متهور و جنگنده بودند؛ مواضع شان را مخفی نکردند و قدرت خود را به رخ کشیدند؛ با این تفاوت که روحانی تهورش را با تحقیر، تمسخر، توهین و تهمت آمیخت و نشان داد درکی ماکیاولیستی از قدرت دارد.

روحانی برای برنده شدن، در روزهای منتهی به انتخابات بتدریج به کاری شبیه «استریپ تیز اخلاقی» رو آورد. پوشیدن مجدد جامه های رنگارنگ اخلاق و انصاف آسان نیست. آنها که 4 درصدی خوانده می شدند اکنون دست کم ده برابر بیشترند و صد برابر ناراضی تر.

او تصویر امواج خروشان میدان امام اصفهان، میدان شهدای مشهد، مصلای تهران، شیراز، اهواز، تبریز و... را از یاد نخواهد برد؛ و نباید بگذاریم از یاد ببرد تا بداند زیر سایه میلیون ها منتقد هوشیار فرصت خطا، خود رایی و سوءمدیریت نخواهد داشت.

به فکر آینده باشیم.


598
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین