« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
مدیرکل کمیته امداد کمیته امداد استان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، به منظور بررسی راهکارهای مناسب جهت افزایش میزان زکات در استان و تعامل و همکاری در این زمینه، با کارکنان حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با برنامه ریزی ها و تبلیغات انجام شده در حوزه زکات، شاهد مشارکت بیشتر مردم هم استانی در این امر واجب الهی در استان هستیم و امید است که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی به مبلغ جمع آوری شده زکات مردم استان اشاره کرد و افزود: میزان زکات پرداخت‌شده توسط مردم خیر و نیکوکار هم استانی از ابتدای سال گذشته تاکنون 13 میلیارد و 465 میلیون ریال بوده که بیشتر درخصوص جهیزیه نوعروسان، درمان بیماران، تحصیل، مسکن و اشتغال مددجویان هزینه شده است.



محبی با بیان اینکه از محل جمع آوری زکات از ابتدای سال گذشته تاکنون 115 مورد خدمت به مددجویان ارائه شده است، بیان کرد: یکصد مورد احداث و تعمیرات مسکن مددجویی، مسجد و حسینیه،  22مورد کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند و 13 مورد کمک هزینه درمانی به مددجویان نیازمند از محل زکات انجام شده است.

وی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های استان شامل موسسات خیریه، مساجد،مراکز نیکوکاری، ادارات، خیران، کشاورزان و دامداران و تشکیل شورای زکات در مناطق روستایی ، تشویق زکات دهندگان و همکاری مسئولان به خصوص ائمه جمعه و روحانیون در  ترویج فرهنگ زکات و  پرداخت آن توسط مردم، بسیار موثر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین