« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
در نشست شورای مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد
نشست شورای مدیران ستادی و شهرستانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با هدف بررسی عملکرد ادارات کمیته امداد استان در سال گذشته و تبیین برنامه های این نهاد در سال جاری در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با اشاره به اینکه اعتبارات استانی کمیته امداد در مجموع 97 میلیارد تومان در سال گذشته بود، بیان کرد: در مجموع میزان تحقق بودجه کل حوزه های ما 82 درصد بود که 116درصد در حوزه فرهنگی، 136 درصد اشتغال، 78 درصد مسکن، 91درصد حمایت، 89 درصد مشارکت و 99 درصد در حوزه مالی و اداری محقق شده است.

وی توسعه اشتغال برای رسیدن به خودکفایی و توانمندسازی مددجویان را یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال تولید محور در راس برنامه‌های این نهاد قرار دارد که در این زمینه دو هزار و 862 طرح اشتغال‌زایی با  اعتبار 390 میلیارد ریال در سال گذشته برای مددجویان این نهاد اجرا شد. 

محبی آموزش بازار محور برای مددجویان را از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد برای ترویج فرهنگ کسب و کار برشمرد و گفت: پنج هزار و 911 نفر از مددجویان این نهاد، در حرفه های مختلف آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای را با حمایت این نهاد در سال گذشته  فرا گرفتند.

وی از دیگر برنامه های مهم کمیته امداد را جلب و توسعه مشارکت های مردمی عنوان کرد و افزود: مهم ترین هدف مشارکت های مردمی کمیته امداد بهره مندی از ظرفیت خیران و مسئولان در امر کمک به نیازمندان است و صدقات، زکات، اکرام ایتام و سایر فعالیت های مشارکتی در اولویت برنامه های این نهاد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا زمینه را جهت مشارکت هر چه بیشتر مردم و مسئولان در برنامه ها و فعالیت های کمیته امداد فراهم کنیم .

وی افزود: اجرای طرح ها و برنامه های این نهاد با تکیه بر اعتماد مردمی میسر می شود و ما امدادگران باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی اعتماد مردم و خیران را جذب و تقویت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: