« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۵
در حاشیه‌های نماز جمعه لنده مطرح شد
پس از برگزاری نماز جمعه امروز شهر لنده تعدادی از کاندیداهای شورای شهر لنده گلایه‌های خود را در خصوص نحوه بازشماری آراء و ضرورت سرعت بخشیدن به بازشماری اعلام داشتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، یک هفته از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لنده می‌گذرد ولی هنوز نتایج شمارش آراء به صورت رسمی اعلام نشده است.

پس از برگزاری انتخابات کاندیداهای شورای اسلامی شهر لنده نسبت به نتایج اولیه اعتراضات خود را نسبت به نتایج به دبیر ستاد انتخابات شهرستان لنده اعلام کردند که مسؤولان امر در اسرع وقت اقدام به بررسی موارد اعتراضی کاندیداها نمودند.



امروز یک هفته از برگزاری انتخابات گذشته، برخی کاندیداهای شورای اسلامی شهر لنده پس از برگزاری نماز جمعه در جمع مردم گلایه خود را نسبت به نحوه بازشماری آراء و عدم سرعت در شمارش آراء ابراز داشتند.

یکی از کاندیداهای شورای شهر لنده با اشاره به موارد تخلف در انتخابات شورای شهر لنده اذعان داشت: مسؤولان امنیتی و انتخابات باید نسبت به حفاظت و حراست از آرائ مردم که حق الناس بوده دقت بیشتری داشته و همه شعب اخذ رأی را بازشماری کنند.

سبزعلی ویسی در ادامه گفت: هرگونه سهل‌انگاری در این خصوص خیانت به مردم بوده و شورای نگهبان و دستگاه قضائی باید نسبت به برخورد با عاملان تخلف در شعب اخذ رأی برخورد جدی نمایند تا اعتماد عمومی مردم نسبت به آنها ارتقا یابد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: