« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
لنده
گفته می شود این آتش‌سوزی از دیروز شنبه آغاز شده بود که با تلاش نیروهای منابع طبیعی مهار شد اما امروز مجددا آتش در این جنگل‌ها شروع شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ؛ از منطقه تل رش در شهرستان لنده خبر می رسد که آتش سوزی بی سابقه ای در این منطقه شکل گرفته که علیرغم تلاشهای بی وقفه نهادهای مرتبط اما جنگل این منطقه همچنان در حال سوختن می باشند.

گفته می شود این آتش‌سوزی از دیروز شنبه آغاز شده بود که با تلاش نیروهای منابع طبیعی مهار شد اما امروز مجددا آتش در این جنگل‌ها شروع شد.

کمبود تجهیزات، نیروی انسانی و صعب العبور بودن منطقه عملیات اطفای حریق را دچار سختی کرده است.

"محمد زکی بدری" از اهالی روستای چلی در بخش مرکزی شهرستان لنده طی یاداشتی برای این پایگاه خبری نوشت:

نگذارید بمیرد جنگل، که جهان خواهد مرد....
با توجه به آتش سوزی بی سابقه در منطقه تل رش و طعمه حریق شدن بسیاری از درختان منطقه، ادارات شهرستان لنده از قبیل منابع طبیعی جهاد کشاورزی فرمانداری شهرستان؛ اداره راه و دهیاران شهرستان و.......... هم اکنون به سمت منطقه در حال حرکت هستن و بعضی از نهادها در محل آتش سوزی مستقر هستند.... از همه اهالی منطقه درخواست کمک میشود.

همچنین از کوه حاتم و روستای لارب نیز خبر می رسد که جنگلهای این دو منطقه نیز دچار آتش سوزه شده و علاوه بر سوختن درختان محیط زیست این مناطق کوهستانی به شدت دچار آسیب شدند......

تصاویر مربوط به تل رش می باشد.










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: