« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
رئیس شورای شهرستان لنده عنوان کرد
به منتخبین محترم شهر و روستا پیشنهاد می دهم که طی مدت باقی مانده تا ورود به پارلمان محلی،معلومات خود را در زمینه قوانین شوراها و شرح وظایف خویش افزایش داده و همچنین با نهایت دقت وبررسی و بدون توجه به مسائل فامیلی و تشکیلاتی، سعی در شناخت و انتخاب شهردار و دهیاران بهتر، داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ؛ البرز محمد خانی عضو شورای اسلامی شهر لنده و رئیس شورای شهرستان لنده در پیامی با تقدیر از حضور گرم و با صلابت مردم این شهرستان در انتخابات اخیر اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مثلث مردم، منتخبین ومسولین گامهای بلندی در راستای پیشرفت همه جانبه دیارمان برداشته شود.

متن یاداشت ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 شهرُ رمضان الّذی اُنزلَ فیه القرآن هدیً للناس و بیّناتٍ مِن الهُدی و الفُرقان       ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران وماه بهار قرآن بر همه مسلمانان بویژه هم شهرستانیهای گرامی خجسته باد.
                                              
اکنون که نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از طرف مسوولین امر انتخابات در شهرستان تایید و نهایی شده لازم می‌دانم ازعموم مردم شریف  دیارمان که همانند دیگر هموطنانمان در سراسر کشور به تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،مراجع عظام، شخصیت‌ها، نخبگان و مسولان دلسوز از صدر تا ذیل (ملی، استانی و شهرستانی) در آستانه سالروز آزادی خرمشهر نماد استقامت و ایثار و ماه مبارک رمضان ماه روشنی قلوب و تزکیه نفوس در روز ۲۹ اردیبهشت ماه جهت انتخاب رییس جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستا حماسه ای دیگر آفریدند تقدیر و تشکر نموده و توجه بزرگواران را به نکاتی چند معطوف می دارم:

 ۱- بی شک رییس جمهور محترم منتخب، رییس جمهور همه ملت ایران است و جهت اعتلای ایران اسلامی همه ملزم به حمایت از برنامه ها و سیاستهای ایشان در چارچوب قانون اساسی می باشیم. ضمن عرض تبریک،  از خداوند متعال برای ایشان جهت پیشرفت کشور در زمینه های مختلف بویژه توجه به محرومان و مستمندان از جهت معیشتی، خدماتی، عمرانی، اجتماعی و... آرزوی توفیق دارم.

 ۲- ضمن خدا قوت و خسته نباشید به همه نامزدهای انتخاباتی که با احساس مسئولیت و علاقمندی جهت خدمت به همنوعان به میدان انتخابات وارد شدند،به منتخبین محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم که مورد اعتماد مردم عزیزمان واقع شدند صمیمانه تبریک عرض نموده و برای این عزیزان آرزوی توفیق هر چه بیشتر را جهت انجام وظایف مربوطه و محوله دارم.

 ۳- به عنوان یک برادر کوچک به منتخبین محترم شهر و روستا پیشنهاد می دهم که طی مدت باقی مانده تا ورود به پارلمان محلی،معلومات خود را در زمینه قوانین شوراها و شرح وظایف خویش افزایش داده و همچنین با نهایت دقت وبررسی و بدون توجه به مسائل فامیلی و تشکیلاتی،  سعی در شناخت و انتخاب شهردار و دهیاران بهتر، داشته باشند تا اینکه هم باعث خدمت هرچه بیشتر و موثرتر به مردم شریف گردند و هم باعث سربلندی منتخبین عزیز.

 ۴- با توجه به اینکه بعضی از نامزدهای محترم،  آگاهانه یا ناآگاهانه انتقادهایی به شورای فعلی داشتند، با اعتراف به وجود اشکالات و کاستیها و نرسیدن به وضعیت مطلوب دلخواه، ولی زحمات و پیگیریهای بسیار زیادی در زمینه های مختلف، در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری انجام شده، و علی رغم ارایه گزارش عملکرد طبق برنامه زمانی قانونی از طرق مختلف (پیش از خطبه های نماز جمعه، نشریه، سایت‌ها و فضای مجازی، حضور در مساجد مختلف شهر و شهرکها و همچنین فراخوان عمومی در سالن)، در صورت خواست همشهریان پیرامون هر گونه ابهام یا سوال و انتقادی، با کمال میل آماده شنیدن و پاسخگویی در هر زمان ومکانی هستم.

 ۵- به عنوان عضو کوچکی از مجموعه شورا،درصورت نیاز وصلاحدید منتخبین عزیز، صادقانه آماده هر گونه همکاری و ارائه تجربه واطلاعات اندک خود می باشم.

۶- انتظار می‌رود همه مردم شریف دیارمان بویژه نامزدهای محترم انتخابات هرگونه کدورت احتمالی را ولو اندک فراموش نموده و با تعامل و تفاهم و همکاری مثلث مردم، منتخبین ومسولین گامهای بلندی در راستای پیشرفت همه جانبه دیارمان برداشته شود.

 ۷- از همه دست اندرکاران متعهد اجراء، نظارت و حافظان امنیت انتخابات کمال تقدیر وتشکر را می نمایم.

  ۸- در پایان یک بار دیگر برای همه منتخبین بزرگوار بویژه دوستان ارزشمندم در شورای شهر آقایان ایرج جرنده، امیر سنایی، عطب الله آهنجان،عزیزالله شریفی و علی جان علی نژاد از درگاه ایزد منان خواهان توفیق درخدمت، پیروزی و سرافرازی ایشان می باشم.
 
خداوندا به همه ما توفیق عنایت فرما که ضمن خدمت خالصانه بتوانیم از این فرصت ماه مبارک رمضان بهره وافی و کافی را ببریم.

الّلهمّ ربَّ شهر رمضان الّذی اَنْزَلْتَ فیه القرآن وافْتَرضْتَ علی عبادِک فیه الصّیامَ صلّ علی محمدٍ و آلِ محمدٍ...  . 
                                            
 با احترام

البرز محمدخانی رییس شورای اسلامی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
خارخشک کنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
درود بر شرف وصداقتت.شما همیشه پاسخگو بودید و تلاشتون بیشتر ازتمام اعضای شورای شهربوده .ایکاش سایر اعضای شورای شهرنیز از حالت انفعال وخنثی بودن خارج میشدن و بجای استشهاد امضا کردن گامی برای توسعه شهر برمی داشتند.
شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
جناب آقای محمدخانی،انتخابات شورای شهرهنوزتوسط مراجع قانونی تائید نشده شمامی نویسی تائید ونهایی شده؟
مامعتقدیم اگراین انتخابات توسط مجریان قوی درفضای امنیت انتخاباتی انجام میگرفت نتیجه غیر ازاین بود اگر شماهم قبول داریدپس باید به منتخبین واقعی انتخابات تبریک میگفتی چراکه مایقین داریم اکثریت این اعضاء غصبی سرجای دیگران نشسته اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
شاهرخ جان ایشان گفتن از طرف مسولان شهرستان تایید و نهایی شده که درست گفتن،نگفتن که جای اعتراض نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: