« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴
ممکن است خانم‌های عزیز، این پرورش‌دهندگان بشریت، خسته شوند (به علت طولانی بودن زمان مسابقه و طول روز در تابستان و مشکل ترافیک).

به گزارش ایسنا، در رابطه با این‌که مسابقه‌ی والیبال ایران و آلمان، همین جمعه برگزار می‌شود و ورود خواهران به سالن مسابقه، طبق معمول سنواتی ممنوع اعلام شده، لذا بدین وسیله به استحضار خواهران گرانقدر می‌رساند که این عزیزان نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند، چون:

- ممکن است خواهران، ورزشگاه را اشغال کنند و از ذوق‌شان، دیگر حاضر نشوند از آن خارج شوند.

- ممکن است این دفعه، تلویزیون امکان نمایش دائم اسلوموشن بازی‌های قبلی را نداشته باشد و مجبور شود نمای لانگ‌شات و مدیوم‌شات از خواهران تماشاچی نشان دهد و عفت عمومی را جریحه‌دار سازد.

- ممکن است تلویزیون آلمان مسابقه را به طور مستقیم پخش کند و به خاطر پوشش نامناسب و خلاف عرف عمومی خانم‌های ایرانی مورد انتقاد دلسوختگان فرهنگ و تمدن این کشور قرار گیرد.

- ممکن است داور مسابقه از سوی بعضی برادران تماشاچی مورد عنایت قرار گیرد و خواهران ارجمند، بی‌جا می‌کنند بشنوند.

- ممکن هم است برادران تماشاچی روی‌شان نشود جلوی خواهران شعارهای کوبنده و خانمان‌برانداز دهند و تنور مسابقه را گرم کنند و بنابراین خواهران عزیز نباید حضور داشته باشند.

- ممکن است با حضور خانم‌ها، نتوان امنیت سالن را آن‌طوری که باید، تأمین کرد، چون تجربه ثابت کرده زنان هر جا باشند، آن‌جا ناامن است.

- ممکن است خانم‌های عزیز، این پرورش‌دهندگان بشریت، خسته شوند (به علت طولانی بودن زمان مسابقه و طول روز در تابستان و مشکل ترافیک).

- ممکن است خانم‌ها با ظواهر نامناسب به ورزشگاه بیایند (مثلا با در دست داشتن کیف پول و سبزی خوردن).

- ممکن است بعضی برادران تماشاچی با حضور خواهران، کم‌تر رغبت کنند به ورزشگاه بیایند (چون احساس کنند که این‌جا خانواده نشسته).

- ممکن هم هست بعضی دیگر از برادران تماشاچی با حضور خواهران، بیش‌تر رغبت کنند به ورزشگاه بیایند و مشکل کمبود جا پیش بیاید.

- ممکن است اصلا برادران بازیکن، دل‌شان نخواهد خانم‌ها بیایند تماشای بازی‌شان (کسی چه می‌داند؟!).

لذا از وزارت ورزش و جوانان رییس‌جمهور منتخب می‌خواهیم به احترام خواسته کسانی که به او رأی داده‌اند، همین تصمیم جلوگیری از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ادامه دهد و تسلیم فشارهای غیرمعقول مشتی فریب‌خورده نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: