« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی وضعیت مسکن مددجویان تحت حمایت، با ناظران مسکن کمیته امداد شهرستانهای استان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار به نقش و اهمیت مسکن برای خانواده های مددجو اشاره کرد و گفت: تأمین و حل مشکل مسکن مددجویان و ایجاد سرپناهی امن برای آنان از اولویت های کاری این نهاد است.



وی با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون یک هزار و 449 مورد عملیات عمرانی با اعتبار بیش از 77 میلیارد ریال برای مددجویان ارائه شده است، افزود: خرید و ساخت 108 مورد مسکن شهری، احداث 232 مورد مسکن روستایی، 868 مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویی، 27 مورد تکمیل مسکن نیمه تمام شهری، 41 مورد تکمیل مسکن نیمه تمام روستایی و 173 مورد احداث سرویس های بهداشتی از مهم ترین اقدامات عمرانی این نهاد بوده است.

محبی به همکاری مطلوب موسسات خیریه درخصوص کمک به ساخت مسکن برای مددجویان اشاره کرد و یادآور شد: ۶۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت موسسه خیریه وفاق سبز علوی، موسسه عترت بوتراب و کمیته امداد سال گذشته برای مددجویان ساخته شد و امسال نیز 50 واحد با مشارکت این موسسات، احداث و در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

وی ضمن تقدیر از پرسنل بخش مسکن کمیته امداد استان، افزود: سال گذشته اقدامات خوبی در بحث مسکن مددجویان و ساخت و ساز برای آنان انجام شد و گزارش بازرسی مرکز نیز حاکی از رضایتمندی از این حوزه است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه یک سوم مراجعات به کمیته امداد در حوزه مسکن است، تصریح کرد: براساس پیگیری ها و تعاملات با مرکز بخش زیادی از اعتبارات دولتی امسال جذب شده و شرایط بهتر از سال گذشته و وضعیت اعتبارات مسکن نیز بهتر شده است.

محبی با بیان اینکه سهم مددجو و بستگان در تحقق مسکن بسیار مهم است، افزود: کمیته امداد به تنهایی نمی تواند همه اعتبارات مسکن را تأمین کند و احداث مسکن باید حتماً با مشارکت مددجو و سهم آورده او باشد.

وی درخصوص تعاملات با بنیاد مسکن استان گفت: همکاری ها در سال گذشته درخصوص وام های بهسازی و نوسازی مسکن مددجویی مطلوب بوده و امید است که امسال نیز تداوم داشته باشد.
 
محبی به شرایط نامطلوب وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده های مددجو در تأمین و خرید مسکن اشاره کرد و خواستار همکاری سایر دستگاههای خدماتی و حمایتی به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای برطرف کردن این نیاز اساسی مددجویان شد.

شایسته ذکر است در پایان این دیدار از ناظران مسکن کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: