« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
شهرستان بهمئي
اجراي برنامه‌های فرهنگی هنری دانشگاهیان، مسابقات پیامکی، طراحی پوستر و شب ‌شعر از جمله برنامه‌های ا ین ایام در شهرستان بهمئی اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ « حجت الاسلام ويسي نژاد رئيس تبليغات اسلامي بهمئي » در نشست با متولیان برگزاری آیین ارتحال امام راحل و یوم‌الله 15 خرداد در  فرمانداري  اين شهرستان گفت : اگر امروز انقلاب اسلامی جایگاه و پایگاه واقعي پیدا کرده و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود به خاطر هوشمندی و درایت امام راحل در بیداری امت اسلامی است که یک جهاد حقیقی علیه استکبار شکل گرفته است.



 « آقاي فرهنگي نسب فرماندار بهمئي »  هم در اين نشست با بيان اينكه ، پرچمداری امام راحل در بیداری امت اسلامی و تقویت جبهه ضد استکبار با رمز استقلال و عزت کشورهای اسلامی باید بیش از این مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد گفت : حضرت امـــام خمینـی (ره ) یک حقیقت بزرگ و احیاگر ارزش‌های دینی و انقلابی عصر کنونی در مقابله با زورگویی‌ها و گستاخی‌های نظام سلطه حاکم بر جهان بود که با اخلاص ، ایمان و صداقت خود هیمنه و ابهت دروغین آنان را در هم شکست .



در این نشست اعضای کمیته های مختلف از جمله کمیته تبلیغات، تدارکات، سیاسی، فرهنگی، بهداشت، امنیتی و حوزه های مختلف حضور داشتند و برنامه خود را برای مراسم سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی ارائه كردند.



برگزاری ویژه‌ برنامه‌ای هم ‌زمان با روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ليكك ، اجراي برنامه‌های فرهنگی هنری دانشگاهیان، مسابقات پیامکی، طراحی پوستر و شب  ‌شعر از دیگر برنامه‌های اعلام‌ شده در شهرستان بهمئي بوده بود که در این جلسه مصوب شد.





گزارش و عکس/مسلم مختاري

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: