« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
نماینده مجلس با اعلام خبر سفر ظریف به قطر ، کویت و عمان ؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با پیش کشیدن سفر وزیر خارجه ایران به کشورهای قطر، کویت و عمان گفت: دیپلماسی فعال محمد جواد ظریف باعث انزوای سعودی و تشکیل مثلث ایران در خلیج فارس شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خانه ملت، جلال میرزایی افزود: آن چه که امروز در تنش های عربستان با قطر مشاهده می کنیم به دلیل رفتار اعتدالی دوحه در پرهیز از حرکت در مدار رفتار خصمانه سعودی است.
وی با اشاره به تعاملات خوب قطر با ایران گفت: رژیم سعودی در جریان جنگ تحمیلی در جهت حمایت از رژیم صدام اقدام به تشکیل شورای همکاری های خلیج فارس کرد اما ریاض در نهایت به دنبال سیطره بر همسایگان عربستان بود.
نماینده مجلس تصریح کرد: کشورهای کویت و عمان به طور سنتی دارای روابط خوبی با ایران بوده اند و حالا با اضافه شدن قطر، عملا شورای همکاری های خلیج فارس با چالش جدی مواجه خواهد شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با پیش کشیدن سفر وزیر خارجه ایران به کشورهای قطر، کویت و عمان گفت: دیپلماسی فعال ظریف باعث انزوای سعودی و تشکیل مثلث دوستان ایران در خلیج فارس شده است.
وی تصریح کرد: ادامه تدبیر دیپلماسی ظریف اقدامی است که ضمن انزوای سعودی موجب ایجاد محدودیت مانور برای ناوهای آمریکایی خواهد شد.
این نماینده مجلس دهم در پایان گفت: رژیم سعودی تلاش می کند به عنوان یک پدرخوانده خواسته های ریاض را به اعضای شورای همکاری خلیج فارس تحمیل کند اما ایران ضمن احترام متقابل به دنبال تعامل با کشورهای همسایه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: