« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از العالم، رسانه های آمریکایی به علت تأکید بر استفاده از "منابع ناشناس" در نقل اخبار، مورد تمسخر و استهزاء کاربران اینترنتی قرار گرفته‌اند.

کاربران اینترنتی اصرار رسانه های آمریکایی به ویژه شبکه "سی ان ان" آمریکا را در استناد به منابع ناشناس درباره روابط روسیه و آمریکا و دخالت ادعایی در امور آمریکا را به سخره گرفتند.

یک کاربر اینترنتی که خودش را "کینگ یا کنت" معرفی کرده با ارائه تصویری شبیه سازی شده از گزارش های "سی ان ان"، این شبکه را به سخره گرفت و به نقل از آن گفت: " منابع ناشناس می گویند که ممکن است روسیه با روسیه رابطه داشته باشد".

این تصاویر طنزآلود با استقبال زیادی از سوی کاربران در رسانه های اجتماعی روبرو شده است، و بیشتر کاربران، رسانه های آمریکایی را به دلیل استفاده از منابع ناشناس ادعایی، مورد انتقاد قرار داده اند.

دیگر کاربران نیز وارد عرصه رقابت در این زمینه شدند و با انتشار تصاویر طنزآمیز دیگری،گفتند: "براساس اعلام منابع ناشناس، روسیه کمک های مالی زیادی به نیروهای موسوم به ارتش روسیه ارائه کرده است". دیگر کابران نیز نوشتند که، بنابر تاکید منابع ناشناس، ولادیمیر پوتین دارای روابطی با روسیه است.

گفتنی است، در طول چند ماه گذشته رسانه های آمریکایی با انتشار گزارش های متعددی از روابط ادعایی میان مقامات دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و سرویس امنیتی روسیه سخن به میان آوردند که بیشتر این گزارشات با استناد به منابع ناشناخته ای منتشرشد که هنوز هویتشان برای اثبات این اتهامات فاش نشده است.

کاخ سفید و کرملین بارها و بارها این اتهامات را تکذیب و مسکو تاکید کرد که دولت روسیه هرگز در امور داخلی دیگر کشورها دخالت نمی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: