« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
کهگیلویه/بازخوانی
پشتیبانی خود و جامعۀ روحانیت شهرستان کهگیلویه (دهدشت) و مردم غیور و خط شکن و شهید پرور این شهرستان را از این انتخاب به‌حق، و انقیاد مطلق در انجام فرامین صادره اعلان، و توفیق آن حضرت را در انجام وظایف این سمت الهی از حضرت احدیّت جلّت عظمته خواستاریم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از کهگیلویه ؛ آیت الله آ میر احمد تقوی در 17 خرداد سال 1368 در پیامی انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای را به مقام رهبری جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نمودند.

متن پیام ایشان به شرح زیر بوده است:

بسمه تعالی

محضر مقدّس حضرت آیت الله جناب آقای حاج سید علی خامنه‌ای رهبر معظّم و عزیز جمهوری اسلامی ایران دامت افاضاته

ضمن ابلاغ سلام لایق و ابراز تسلیت مجدّد در فقدان قائد عظیم الشأن و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و پدر واقعی مسلمین و مجدآفرین عالم اسلامیّت، حضرت امام عزیز قدّس سرّه، انتخاب بسیار به‌جا و شایستۀ حضرتعالی را به مقام سنگین و والای رهبری از طرف مجلس خبرگان تبریک، و پشتیبانی خود و جامعۀ روحانیت شهرستان کهگیلویه (دهدشت) و مردم غیور و خط شکن و شهید پرور این شهرستان را از این انتخاب به‌حق، و انقیاد مطلق در انجام فرامین صادره اعلان، و توفیق آن حضرت را در انجام وظایف این سمت الهی از حضرت احدیّت جلّت عظمته خواستاریم.
 
و السّلام علیک و علی روح الامام الخمینی یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیّا

کهگیلویه - دهدشت - سرپرست حوزۀ علمیّۀ ولیعصر(عج)
حقیر احمد تقوی مقدّم
تاریخ: ۶۸/۳/۱۷



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: