« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
یاسوج
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشتارگاه‌های شهرستان‌های باشت، سی‌سخت و لنده در صورت عدم تجهیز به اتاق پیش‌سرد یا یخچال ایستاده تا پایان ماه تعطیل می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  نشست کارگروه کشتارگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع پیشگیری از شیوع تب کریمه کنگو ظهر امروز در سالن معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

پژمان نیک‌اقبالی در این نشست با بیان اینکه سال گذشته در یک شرایط عادی به بررسی وضعیت کشتارگاه‌های استان از لحاظ تجهیزات می‌پرداخیتم، اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط جدید حاکم در منطقه و بیماری‌های جدیدی مانند تب کریمه کنگو، نمی‌توانیم از کمبودها به‌ویژه در مسائل بهداشتی چشم‌پوشی کنیم.

وی با تأکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی در کشتارگاه‌های استان، افزود: تا پایان ماه به شهرداری‌های باشت، سی‌سخت و لنده که کشتارگاه‌های آنها اتاق پیش‌سرد ندارد، مهلت داده می‌شود و در صورتی که در این مدت به اتاق پیش‌سرد یا یخچال ایستاده مجهز نشوند نسبت به تعطیل کردن آنها اقدام می‌کنیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خطرات بهداشتی کشتارهای غیرمجاز، گفت: رسانه‌ها مکان‌های کشتار غیرمجاز دام به‌ویژه در دشت‌روم، سپیدار و فیلگاه را معرفی کرده و از مردم خواسته شود در شرایط جدید از این مکان‌ها خریداری نکنند.

نیک‌اقبالی ابراز کرد: دستگاه قضایی با دامپزشکی برای برخورد با کشتارهای غیرمجاز و مسائل غیربهداشتی در سطح استان همکاری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین