« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز استان برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان درخصوص کمک به ایتام و نیازمندان تحت حمایت را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،  با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است تا از فضای به دست آمده در این ماه توجه ویژه ای به نیازمندان و به خصوص ایتام شود، گفت: کمیته امداد با توجه به فضای به وجود آمده در این ماه مبارک، برنامه ها و طرح های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می کند تا زمینه را برای حضور حداکثری خیران و مردم نیکوکار برای شرکت در این برنامه ها ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از طرح های بسیار موفق کمیته امداد است، تصریح کرد: در حال حاضر شش هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که هفت هزار حامی این ایتام را حمایت می کنند و در طرح اکرام ایتام امسال نیز به دنبال افزایش تعداد حامیان برای ایجاد شرایط بهتر برای ایتام هستیم تا بتوانند از کمک ها و مساعدت های بیشتری برخوردار شوند.

محبی یادآور شد:  سال گذشته 45میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی، کالا و خدمات از جمله مسکن، جهیزیه، لوازم منزل و لوازم تحصیلی توسط حامیان به ایتام تحت حمایت اهداء شد.

وی به طرح مفتاح الجنه به عنوان یکی از برنامه های کمیته امداد در همه ایام به خصوص در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد در طرح مفتاح الجنه، زمینه ای را فراهم می کند تا خیران، متمکنین و مسئولان از نزدیک با مشکلات خانواده های نیازمند آشنا شده و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در اختیار این خانواده ها قرار دهند.

فرید محبی با یادآوری اینکه سال گذشته پنج میلیارد ریال در زمینه اطعام و افطار نیازمندان ، فطریه و کفارات به نیازمندان این نهاد مساعدت شد، گفت: تهیه و طبخ غذای گرم در قالب طرح اطعام نیازمندان، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، طرح همیان مولا(جمع آوری سبدهای غذایی) و طرح جمع آوری فطریه و کفارات از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه از 15 رمضان همزمان با سالروز تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تا 21 رمضان سالروز شهادت حضرت علی (ع) هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان نامگذاری شده، از مردم خیر و نیکوکار دعوت کرد تا کمک های خود را جهت یاری رساندن به مددجویان نیازمند به دفاتر کمیته امداد در استان و شهرستان ها تحویل دهند. 




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: