« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
یاداشت/یاسر جبرائیلی
حکم آتش به اختیار را کسانی از حضرت آقا گرفته‌اند که برای پیگیری مطالبات و منویات ایشان، نسبت به دستگاه مرکزی دانش و صلاحیت بیشتری دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  یاسر جبرائیلی از کارشناسان سیاسی در کانال تلگرامی اش نوشت: یکی از دوستان بزرگوارم که در دوران دانشجویی مسئولیتی در یکی از تشکل‌های دانشجویی داشت و اکنون چهره شناخته‌شده‌ای است، می‌گفت: "دوران اصلاحات در حلقه‌های فکری دانشجویی با مسائلی مواجه می‌شدیم که به نظر بدیهی می‌آمدند که فی‌المثل فلان اقدام باید انجام گیرد و بهمان عمل نباید... اما در کمال تعجب می‌دیدیم که از هیچ اقدام ایجابی یا سلبی در مسئله به آن روشنی خبری نیست! نهایتا با خود می‌گفتیم حتما آن بالاها درباره این امور فکر و اقدام شده و ما بی‌خبریم... بعدها متوجه شدیم که خیر! آن بالا هیچ خبری نبوده است!"

جریان ضدانقلاب در حال ارائه یک تصویر آنارشیک از فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب به تشکل های دانشجویی است. گویی قرار است هر کسی هر کاری در هر جایی به ذهنش می‌رسد انجام دهد!

اما واقعیت به هیچ وجه این نیست. رهبر انقلاب از یک سو می‌بینند که در آن بالاها خبری نیست و دستگاه مرکزی اختلال دارد و نمی‌تواند مدیریت کند، و از سوی دیگر در کلام و سخن نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار ۱۷ خرداد شاهد پختگی و غنایی تحسین‌برانگیز هستند. به این افسران جنگ نرم است که ایشان فرمان آتش به اختیار داده‌اند.

حکم آتش به اختیار را کسانی از حضرت آقا گرفته‌اند که برای پیگیری مطالبات و منویات ایشان، نسبت به دستگاه مرکزی دانش و صلاحیت بیشتری دارند.

افسران جوان امام، حکم آتش به اختیار گرفتند تا وقتی در هیئات اندیشه‌ورزشان مسئله‌ای برایشان بیّن شد، با خود نگویند حتما درباره این بدیهیات در آن بالا فکر می‌شود! بدانند که آن بالا اختلال دارد و خود باید اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: