« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در برنامه مهر صدا و سیمای مرکز استان به تشریح برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان و در هفته اکرام ایتام پرداخت.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه ضمن تبریک سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) گفت: فضای معنوی، عاطفی و احساسی ماه مبارک رمضان شرایطی را فراهم می آورد که مردم خیر و نیکوکار در امورات خیر پیشقدم شده و فعالیت های خیرخواهانه در این ماه افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه اوج برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در هفته اکرام ایتام است، افزود: هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از 15 رمضان همزمان با تولد امام حسن مجبتی آغاز و تا 21 رمضان همزمان با شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع) ادامه دارد.

محبی به جذب حامی برای بیماران خاص در این ماه مبارک اشاره و بیان کرد: یک هزار و صد بیمار خاص، زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که این نهاد برای تأمین هزینه های این بیماران نیازمند حمایت خیران نیکوکار است.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد حامیان و خیران کمیته امداد، خارج از استان هستند، تأکید کرد: تلاش می کنیم که با برنامه ریزی اصولی، آگاهی سازی و اعتمادسازی بین مردم و استفاده از ظرفیت رسانه های استان میزان حامیان بومی را افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سرکشی از خانواده های نیازمند، اطعام و افطاری نیازمندان به صورت غذای گرم و افطاری و جیره خشک و جذب حامی جهت ایتام را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و از مردم خیر و نیکوکار خواست تا نیازمندان کمیته امداد را در این ماه مبارک دریابند و گل لبخند را بر لبان نیازمندان بنشانند.

محبی با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکار جهت حمایت از ایتام و یا اهداء نذورات می توانند مبالغ نقدی خود را به شماره حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری و شماره کارت 6037691990189532 واریز کنند، یادآور شد:  سامانه پیامکی  #074*8877 *آماده دریافت کمک های خیران نیکوکار است و همچنین نیکوکاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های07433346682 ، 09176263868 و 09179408912 تماس بگیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: