« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
بهمئی
گفته می شود ، با توجه به رفتار خوب حاميان محيط زيست با اين پرنده ، بعد از 3 بار رها سازي اين پرنده قصد رفتن نداشت و به دنبال افرادي كه به مداواي آن پرداختند مي آمد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ « سيد ابوطالب دهبان زاده »  كارشناس و محيط بان اداره محیط زیست شهرستان بهمئي ، در گفتگو با اعلام این خبر گفت : این پرنده شکاری که زخمی شده بود توسط دوستداران طبیعت به این اداره تحویل داده شده و تحت مداوا قرار گرفت و پس از بهبود کامل امروز رهاسازی شد.



« دهبان زاده »  با اشاره به اينكه ، اين پرنده ، پس از چند روز تیمار و بهبودی به اغوش طبیعت برگردانده شد  گفت :  این پرنده از نوع نادر و حمایت شده محیط زیست است.



شهرستان بهمئي یکی از زیستگاهای جانوری  استان  كهگيلويه و بويراحمد  است.



این پرنده شکاری که از خانواده شاهین به حساب مي آيد ، پرنده ای بسیار جسور است و به حیوانات بزرگتر از خود حمله می کند و پس از مداوا در منطقه سروك (سولك بهمئي ) رها شد.



گفتني است ، با توجه به رفتار خوب حاميان محيط زيست با اين پرنده ، بعد از 3 بار رها سازي اين پرنده قصد رفتن نداشت و به دنبال افرادي كه به مداواي آن پرداختند مي آمد.

گزارش و عکس/  مسلم مختاري
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
سلام این پرنده ظاهرا عقاب هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: