« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
اطلاعیه مهم
روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در دو اطلاعیه جداگانه از وقوع آتش سوزی در جنگل‌های و مراتع مناطق دیل و آرو در گچساران و آب بهاره در بهمئی خبرداد...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در دو اطلاعیه جداگانه از وقوع آتش سوزی در جنگل‌های و مراتع مناطق دیل و  آرو  در  گچساران و آب بهاره در بهمئی خبرداد و از مردم کارکنان منابع طبیعی، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، همیاران طبیعت، تشکل‌های زیست محیطی و دوست‌داران طبیعت برای همکاری استمداد طلبید .

متن این دو اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

قابل توجه کلیه کارکنان منابع طبیعی، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، همیاران طبیعت، تشکل‌های زیست محیطی و دوست‌داران طبیعت؛

هم اکنون در جنگل‌ها و مراتع منطقه‌ی دیل و آرو ، در شهرستان گچساران  آتش سوزی رخ داده است. خواهشمند است جهت نجات این سرمایه بزرگ ملی از شعله‌های آتش همکاری نمایید.

 تاریخ اطلاعیه: ۲۱ خرداد، ساعت ۲۱

.........................................................................................

 فوری

اطلاعیه مهم:

قابل توجه کلیه کارکنان منابع طبیعی، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، همیاران طبیعت، تشکل‌های زیست محیطی و دوست‌داران طبیعت؛هم اکنون در جنگل‌ها و مراتع منطقه‌ی آب بهاره ، در شهرستان بهمئی  آتش سوزی است. خواهشمند است جهت مهار آتش همکاری نمایید.

 تاریخ اطلاعیه: ۲۱ خرداد، ساعت ۲۱:۵۰

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: