« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج خبر داد
ضیافت افطاری برای ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج با حضور فرماندار بویراحمد، مدیرکل و مدیران کمیته امداد استان در حسینیه امام علی(ع) یاسوج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ هادی ولایتی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج در حاشیه این ضیافت افطاری با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان یکی از برنامه های کمیته امداد است، گفت: رمضان ماه میهمانی خداست و بی شک برپایی سفره‏های پربرکت اطعام ایتام و نیازمندان با همیاری خیران به جذب و گسترش مشارکت‌های مردمی منجر می شود.



ولایتی با اشاره به اینکه در طرح اطعام و افطار ایتام و نیازمندان که تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، همنوعان مستمند و نیازمند با همکاری و مشارکت خیران و کمیته امداد، اطعام و اکرام می شوند، افزود: مراسم ضیافت افطاری برای 800 نفر از ایتام و زنان سرپرست خانوار با اعتبار 75 میلیون ریال در دومین شب از هفته اکرام ایتام برگزار شد.

وی به جذب 12 حامی در ماه مبارک رمضان امسال اشاره و تاکید کرد: حامیان و خیران نیکوکاری که حاضرند سرپرستی ایتام را به عهده بگیرند و یا کمک‌های جنسی و نقدی خود را به ایتام و نیازمندان اهدا کنند، می‌توانند به کمیته امداد مراجعه و نسبت به اهداء کمک‌های نقدی و جنسی خود و یا کفالت ایتام اقدام کنند.

ولایتی با بیان اینکه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف و متنوعی را برای گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در دستور کار خود دارد، گفت: توزیع دو هزار و 500 کیسه همیان مولا بین خیران و نیکوکاران، اهداء بسته های غذایی به 15 خانواده نیازمند، اجرای 12 طرح اشتغال با هزینه یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای مددجویان، از دیگر برنامه های کمیته امداد منطقه دو یاسوج در ایام ماه مبارک رمضان امسال است. 

رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج همچنین پرداخت 150 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند و توزیع 20 سبد کالا مخصوص ایتام با اعتبار 460 میلیون ریال از دیگر اقدامات این نهاد در ماه رمضان امسال برشمرد و تصریح کرد: از دیگر برنامه هایی که در دستور کار این نهاد در ماه مبارک رمضان قرار دارد، جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم مومن و روزه دار است که تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: