« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
لنده
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با محوریت برگزاری کنکور سراسری با حضور کلیه اعضاء برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده  با محوریت تمهیدات برگزاری کنکور سراسری به ریاست دارا کریمی نژاد فرماندار لنده  و با حضور حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه ،رئیس آموزش و پرورش شهرستان و سایر دستگاههای مرتبط در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان  برگزار گردید.



رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با موضوع برگزاری کنکور سراسری سال 1396 برگزار شد با عرض تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی تهران و شهید و زخمی شدن جمعی از هموطنانمان گفت:کنکور اولین عرصه جدی زندگی می باشد.



علی جاویدان به حساسیت و اهمیت کنکور سراسری به عنوان یک رخداد ملی اشاره کرد و گفت: کنکور یک رخداد ملی و همپای انتخابات و آزمونی جدی برای نظام ، مسولین ،دانش آموزان و معلمان است.



جاویدان بهترین کمک به داوطلبین کنکور را ایجاد امنیت و فضای آرام در حوزه ها دانست و تأکید نمود: برای ایجاد چنین فضایی از کلیه ارگانها به خصوص نیروی انتظامی، سپاه، برق، مرکز بهداشت، مخابرات و شهرداری استمداد می طلبیم تا  در جهت اجرای صحیح و آبرومند کنکور سراسری با ما همکاری نمایند.



رئیس آموزش وپرورش شهرستان لنده در ادامه  به بیان نیازمندی ها و اطلاعات آماری این آزمون پرداخت و گفت : امسال تعداد 750 نفر داوطلب کنکور سراسری 96 داریم که در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی وفنی ،علوم انسانی ،هنر،علوم تجربی ،زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 تیرماه در دونوبت صبح وبعدازظهر به رقابت خواهند پرداخت .



برای دریافت اخرین اخبار شهرستان لنده اینجا را کلیک کنید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: