« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
در نشست شورای هماهنگی بانکهای استان مطرح شد
نشست شورای هماهنگی بانکهای استان با حضور معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد استان و مدیران بانکهای عامل استان برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تقدیر از عملکرد بانکهای استان در همکاری با کمیته امداد، گفت: دو هزار و 663 فرصت شغلی با اعتبار 388 میلیارد و 890 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکهای عامل و اعتبارات امدادی از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.



وی به پرونده های آماده دریافت تسهیلات در بانکهای عامل استان اشاره کرد و افزود: در صورت همکاری بانکهای عامل یک هزار و 796 طرح اشتغال زایی با اعتبار بیش از 256 میلیارد ریال امسال برای مددجویان اجرایی می شود.

محبی با بیان اینکه از محل تبصره ۲۶ قانون بودجه سال گذشته از طرف بانک مرکزی 157 میلیارد و 415 میلیون ریال به بانک های عامل استان ابلاغ شد، اظهار کرد: از این محل یک هزار و 260 پرونده به بانک ها ارسال، که یک هزار و 66 طرح با اعتبار137 میلیارد و 665 میلیون ریال اجرا و  194 پرونده با اعتبار 30 میلیارد و 250 میلیون ریال در بانکها آماده دریافت تسهیلات هستند و امید است که با همکاری بانکها تسهیلات باقی مانده پرداخت شوند.



محبی به اعتبارات تکلیفی از محل سفر ریاست جمهوری به بانکهای عامل اشاره و تصریح کرد: اعتبارات ابلاغی بانک عامل مرکزی به استان 474 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که در این خصوص دو هزار و 208 پرونده با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان به بانک ها ارسال شد و 606 طرح اشتغال با اعتبار 81 میلیارد و 150 میلیون ریال در این زمینه هزینه شد.

وی افزود: یک هزار و 602 پرونده با اعتبار 226 میلیارد ریال اعتبار مانده از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در بانک ها داریم که خواهان سرعت عمل در پرداخت تسهیلات  در دو ماه آینده در این حوزه هستیم.



محبی با اشاره به اینکه تسهیلات در زمینه های اشتغال زایی و توانمند سازی جامعه هدف پرداخت می شود، تصریح کرد: بانک های استان و کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی همکاری خوبی تاکنون داشته اند و امیدواریم که این همکاری ها افزایش یابد.

مجید محنایی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با بیان اینکه اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ویژه است و جذب آن ضرورت دارد، افزود: .برنامه ریزی و همکاری برای جذب تمام اعتبارات تکلیفی از محل سفر ریاست جمهوری برای پرداخت تسهیلات به منظور اشتغال زایی و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد لازم است.



محنایی از تشکیل کمیته ای برای پیگیری وصول مطالبات بانکی خبر داد و افزود: مشکلات و موانع  بانک ها قابل درک است  و انتظار داریم بانک ها برای ارائه تسهیلات به نحو بهتر اقدام کنند.

وی بر همکاری بانک ها درخصوص پرداخت مانده تسهیلات تبصره 26 و ابلاغی سفر ریاست جمهوری افراد معرفی شده از طرف کمیته امداد به بانکها، تا دو ماه آینده تأکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: